פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה ויחס מחפיר ושקרי נושא התלונה:
‏שבת ‏23 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2007 לצערי שידרגתי את מכשיר הנייד למכשיר דור 3 מוטורולה V 6 מכשיר שכבר למחרת היום הוחלף באחר כיוון שהיה לא תקין ולמחרת הוחלף שנית
וכמובן זאת לאחר מריבות וויכוחים עם חברת סלקום שדרשו מהרגע הראשון לתקן את המכשיר ולא להחליפו.

מכשיר זה היה בחברת סלקום יותר זמן מאשר היה ברשותי כאשר הם שולחים שליח על חשונם כדי לקחת את המכשיר ולהחזירו ולמרות רשימת התיקונים שכביכול נעשו במכשיר (יש בידי רשימות עם חלקי החילוף שכביכול הוחלפו) להזכירכם המכשיר היה אמור להיות חדש.

לאחר תקופה הוחלף המכשיר על ידי למכשיר נוקיה 6288 מחודש, ונעשה גם ביטוח תיקונים למכשיר. כיוון שבסלקום המכשירים או הטכנאים או שניהם ביחד אינם עומדים בקרטריונים המובטחים על ידי סלקום גם מכשיר זה הוחלף מספר פעמים ואף הגיעו שליחים לקחתו ולהחזירו ואף קיבלתי מכשירים חליפים לתקופת הזמן שהמכשיר היה בתיקון וכל זאת על חשבון סלקום בלבד, דבר שלא נעשה מטום ליבם, אלא לאחר צעקות וריבים אימתנים איתם, ולבסוף בחודש ינואר 2008
לאחד דין ודברים כבד, שודרג גם מכשיר זה למכשיר נוקיה 6288 חדש. במעמד שידרוג המכשיר ש ב - 20.1.08 בסלקום פתח - תקוה באמצעות נציגת סלקום גברת אילנה אהרונוב, ביקשתי לבטל את הביטוח, ונעניתי כי ברגע שמתבצע שדרגו מכשיר, הביטול הינו אוטומ טי. חזרתי על שאלתי מספר פעמים מכיוון שעם הכרותי את סלקום נאמרים דברים שונים מהדברים שנעשים וביקשתי לחדד את בקשתי לביטול הביטוח, ובכל פעם נעניתי כי הביטוח בטל באופן אוטומאטי ברג השדרוג וכי אין לי מה לדאוג בנוגע לכך.

להפתעתי בחשבונית חודש פברואר 2008 גיליתי לתדהמתי תשלום קנס בגין ביטול ביטוח על סך -.400 ש"ח דבר שלא נאמר לי עליו דבר, ולא קיבלו כל רשות או הסכמה לעשות כן, דבר שהינו גניבה מכיסי. בנוסף, באותה חשבונית חידשו לי מידית את הביטוח למכשיר וגם זאת ללא בקשתי, ללא רשותי ותוך גניבת כסף מחשבון הבנק השייך אך ורק לי.המדובר בסכום של 489.40 + מע"מ.

בנוסף גיליתי כי בחשבון חודש ינואר נגבה ממני כסף עבור מכשיר חלופי בזמן שהמכשיר שלי היה בחברת סלקום לתיקון.

פניתי לסלקום ביום 25.2.08 ודיברתי עם גברת קתרין מצוות חיפה, אשר תשובותיה היו בלתי הגיוניות לחלוטין ולא נכונות. היא העביר אותי אל האחראי עליה למר ערן, אשר בדק את הדברים ומסר לי כי אמנם הסכום הורדו שלא כדין
והוא אינו מבין מהיכן נובעת הטעות, אך ידאג כי סכום הכסף יהיה בחשבוני ביום חמישי ה - 29.2.08 .

כאשר ביום חמישי בשעות הצהרים התברר לי בישראכרט כי הסכום לא נכנס, פניתי שוב אל סלקום, ושוב ענתה לי גברת קתרי מצוות חיפה, אשר ניסתה שוב
למכור לי מעשיות כפי שיודעים רק בסלקום וכעמדתי על דעתי לקבל את כספי בו ביום, השיגה את מר ערן אשר מסר לה כי הסכום יהיה בחשבוני עד לשעה 18.00 למעט סכום של -.36 ש"ח מע"מ שאותו יפקידו בחשבוני רק ביום שני ה - 3.3.08
כיוון שזהו סכום עתידי על ביטוח שלא נעשה על ידי ואין אפשרות להחזירו לפני מועד הפרעון.

באופן לא מפתיע כאשר התקשרתי לחברת ישראכרט ביום ראשון ה - 2.3.08 לברר האם נכנס הכסף, הסתבר כי אמנם הוחזר לי סכום כספי מחברת סלקום, אך כנראה שבסלקום יודעים חשבון רק כאשר מדובר בסכומים שעליהם לקבל, וכאשר האם אמורים להחזיר כספים ללקוחות שמהם לקחו כספים שלא על פי דין ובגניבה, מתבלבלים פקידי סלקום ולא סיימו אף כתה א' בנושא חיבור וחיסור. הסכום אותו הייתי אמורה לקבל לחשבוני ללא ה - -.36 ש"ח + מעמ" הינו 523.67 ש"ח שעל פי חשבון סלקום הפכו להיות רק 477.09 ש"ח למה? לסלקום הפתרון.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכספים, קבלת אישור בכתב על כל הוצאה כספית, ומכתב התנצלות על התנהלות לא תקינה ומשיכת כספים בגניבה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר בחודש אפריל קשר עם מר אבנד בקשר לפניתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה