פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי של חברת סלקום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה דרום, מרכז שירות כתובת:
נתניה דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ברצוני להתלונן על השרות הלקוי שאני מקבל מחברת סלקום במשך שלושה חודשים אחרונים.יש לי טלפון נייד של סלקום אותו קיבלתי מעבודה.המספר הוא 0523937035
החברה קנתה לי מקלט GPS על מנת שאוכל להשתמש ב NAVIGATOR . אני מכיר היטב את התוכנה (היה לי ניסיון עם חברת פלאפון-שם התוכנה עובדת בלי תקלות)
כאשר התחילו התקלות פניתי לסלקום טלפונית עשרות פעמים - זה לא עזר.באתי למרכז שרות של סלקום בנתניה :מחקו לי מעל 100 כתובות,החליפו את המקלט ואת הגירסה בנייד אך אין תוצאות.התוכנה עובדת פעם כן שבוע לא.שוב שיחות עם נציגי סלקום:אחד אומר:אתה משתמש לא חוקי בתוכנה,שני לא יודע כבר מה לעשות,שלישית אומרת:אני באמת רואה את כל הפניות שלך,רני רואה כמה סבלת אני אשלח לך משהו מאיתנו שיוכל לפצות אותך על כל עוגמת הנפש שניגרמה לך.
תעצרי רגע אמרתי,את לא מבינה שאני לא צריך מתנות מסלקום אלא אני רוצה להשתמש ב NAVIGATOR
שוב נישלחתי למרכז שרות.שוב אני מוסר את הטלפון והמקלט לתיקון,אני חוזר כעבור שעתיים בתיקוה שזו היא הפעם האחרונה שאני מגיע לשם עם התקלה הזאת.
בחור נחמד בדלפק מוסר לי את הציוד:החליפו לך את הטלפון עכשיו הכל בסדר.אני מסרב ללכת ומבקש בדיקה שזה באמת עובד.הבחור לא יודע מה לומר אך אין חיבור בין הטלפון למקלט.היה לכם שעתיים לבדוק את הכל,למה התחלתם לבדוק עכשיו כאשר באתי לאסוף את הציוד????? שוב אני יוצה ממרכז השרות מעוצבן,מאוכזב,אחרי שביליתי שם הרבה מאוד זמן,אחרי שעשיתי עשרות שיחות טלפוניות ליפני ואחרי והכי חשוב יצאתי ממרכז שרות בלי פיטרון.
התוכנה הזו חיונית בישבילי.הלקוחות שלי הם נגרים כשהנגריות שלהם נימצאות בשדות,ביערות,בכל מיני מקומות בלי כתובת,רחוב או עיר.תוכנה זו חסכה לי המון זמן בעבר,ואם אתם באמת חושבים שחברת סלקום מנסה לפטור את הבעיה -אתם טועים ובגדול.כבר עברו שבועיים אחרי הביקור האחרון שלי בסניף נתניה ואף אחד לא ניסה להתקשר ולהתעניין האם הסתדר העיניין.
מה עלי לעשות??????????????????????????

תודה מראש
עוגמת נפש, סוג הנזק :
לתקן את הטקלה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אמסטיסלבסקי יבגני ,בקשר לנושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור, סלקום .
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה