פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר אחריות וביטוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנו רכשנו 2 מכשירים שונים מסוג דור שלישי, משום מה, בקנייה לא נמסר לנו שאנו לא מבוטחים. אחרי 3 חודשים מתקשרת אלי נציגה של חברת סלקום ומודיעה לי שאין לי ביטוח ואחריות למכשירים, ואם אני רוצה אז היא תעשה לי מבצע מיוחד במקום 47 ו49 ש"ח היא מוכנה לעשות לי מחיר 35 ש"ח לכל מכשיר. אמרתי לה שאני רוצה לבדוק ושתחזור אלי יותר מאוחר. התקשרתי מיוזמתי לחברה לברר כמה יעלה לי לעשות בטוח ואחריות והם אמרו לי שהמחיר הוא 37 ש"ח לכל מכשיר! כשהנציגה שלהם חזרה אלי אמרתי לה איזה הנחה בדיוק היא עשתה לי 2 ש"ח לכל מכשיר! הרבה מאוד כסף!
בתור לקוח ותיק לא ציפיתי ליחס כזה.
ודרך אגב עדיין אין לי ביטוח ואחריות למכשירים!
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר בחודש מרץ קשר עם מר כהן בקשר לפניתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה