פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ7 חודשים הגעתי למרכז שרות של סלקום כדי לתקן מכשיר.
לאחר חצי שעה יצא המכשיר אך עדיין תקול..שוב הכניסו אותו לתיקון ושוב יצא תקול.
הנציגה טענה שלא ניתן לתקן את המכשיר..(אבל יש לי ביטוח תיקונים)?.אז שאלתי מה האופציות ..היא ענתה נחליף לדגם אחר..אמרתי שאני לא מוכן לתוספת של כסף והיא ענתה..לא תוסיף אגורה...מייד נתנה לי את המגש האלקטרוני לחתימה..ואמרה לי תחתום פה.זה המעבר שלך לרשת GSM...שאלתי אותה הביטוח שלי ישאר זהה..כי הוא במחיר נמוך אמרה לי בטח..
לא עבר לו חודש תמיים..והמכשיר נשבר..(באשמתי כמובן..אך מזלי גם כי אחרת לא הייתי מגלה את כל העיניין)...ניגשתי למרכז שרות בחולון שם אמרו לי אין לך ביטוח...לאחר ויכוח של 3-4 ימים ללא טלפון ומריבות מפה ועד הירח תיקנו את המכשיר והבטיחו שהביעה הסתדרה...לאחר שבועיים בדקתי אם אכן יש לי ביטוח אך לא....שוב ניגשתי למרכז שרות ..(הפעם איפה שהחליפו) לי את הטלפון..והפעם אחת הנציגות סידרה את הבעיה...(ככה היא אמרה בכל אופן).
עברו להם כמה חודשים ורציתי לשדרג את המכשיר...ניגשתי שוב למרכז השירות.והם ענו לי......אתה משודרג כבר ל36 חודשים ואם אתה רוצה לשדרג שוב יש קנס...קנס???שדרוג מתי שידרגתי...? אני רציתי לתקן טלפון..!!!
אמרו לי שחתמתי על חוזה...מייד שלחתי את המכתב הרשון שלי לסלקום...בשורה התחתונה הוסבר לי שהנציגה לא טעתה (במילים אחרות אתה שקרן) ושלחתי עוד מכתב..ועוד אחד...ועשרות טלפונים...וכולם פה אחד...אתה שקרן...(כמובן שהניסוח היה שונה ) אבל שקרן נשאר שקרן..
יצרו איתי קשר מנהלי מחלקות קשרי לקוחות...לכולם תשובה אחת אתה שקרן!!!
הנציגה צודקת....אגב...גם לגבי הביטוח הנציגה צודקת...(למרות שמנהלת מרכז שרות בחולון התקשרה בעצמה להסביר לנציגה הצודקת שהיא עשתה טעות..)
אבל כמו שאנחנו מכירים את הפתגם המגדיר מצוינות של שרות."הנציג תמיד צודק"
שנמשיך??? יאללה..
המשכתי לפנות ולהתקשר...והסברתי...שאני מתנגד לכל מה שקורה פה..אך התשובה תמיד אפשר לשדרג לך אבל תשלם על הטלפון הקודם גם...
בימים האחרונים הגעתי שוב....והפעם ביקשתי את מנהל מרכז השרות...
ואמרתי לו תקשיב...אני מוכן לשלם את המחיר על המכשיר...ואני מנייד את המספר לחברה אחרת...שאלי מה המחיר....אז הוא אמר לי 500 לערך על המכשיר..+300 לערך על מינימום שרותים....
טוב פה כבר אני חושב שהייתי צריך קרח באזור העיינים...
על איזה שירותים הוא מדבר...אני באותו מסלול 5-6 שניים...ושוב...רק רציתי לתקן מכשיר איך הגענו עד לכאן?
אמרתי לו בסדר גמור...אני מוכן לשלם...רק לצאת מהסיוט הזה....
אז אני מבקש ממכם...אם יש לכם קשר ישיר למנכל סלקום...בבקשה לעדכן אותו...
שלחתי לו 3 מכתבים..שרציתי שיגיעו לידיים שלו אך זה הגיע לנציגים זוטרים.
בנוסף...מנכל סלקום..אחרי 8 שנים לערך אני עוזב...ומוכן לשלם כל קנס...אבל אף אחד בחברה שלך לא יקרא לי שקרן....אף אחד.....!!!!!!!!!!!!
אתה טוענים שהנציגה צודקת....אז שהיא תשלם לך עבור המכשיר שלה..לא אני....!!!!!!!!!!!!!
נ'ב בפעם האחרונה שביקרתי בשרות אמרתי לנציגה שאני חושב לתבוע את סלקום...היא ענתה לי (לא כדאי לך כל מי שניסה הפסיד)...מה זה אומר שסלקום תמיד צודקים או שהיא מעל החוק??????

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,בהמשך לפנייתו של מר עמר חי נעשו מספר נסיונות להשיגו אך עקב אי ציון מספר הטלפון הנכון לא עלה הדבר בידינו.
נשמח לטפל בפנייתו עם עדכון מספר לצורך חזרה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה