פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתלונה מ 13.2.2008 נושא התלונה:
סימוטקין יבגני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח סלקום מזה 6 שנים.
בשנה האחרונה לאחר שידרוג המכשיר התווסף חיוב של 23 ש"ח בחודש ללא ידיעתי
לאחר מספר שיחות עם נציגות החברה נאמר לי שזה מה שיש וזו מדיניות החברה.
בתאריך 13/02/2008 הגשתי תלונה באתר זה שבעיקבותה פנתה אליי נציגת שירות לקוחות בשם אפרת והסבירה את האמור לעיל מבלי להציע פתרון או הסבר הגיוני.
חברת סלקום החליטה לסגור את הפניה בטענה שהתלונה טופלה.
אך בפועל לא התקבל החזר כספי או הסבר הגיוני על הסיבה לחיוב שירד ללא הסכם חתום עלידי או הסכם בעל פה.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בנושא פנייתו ומסרה את תגובת החברה בנושא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה