פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תוכנית לאחר בקשה שלא יחליפו לי אותה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף ינואר נגשתי לחברת סלקום לאחר סיום התחיבות של 36 חודשיים על מנת לשמוע הצעות של תוכניות חדשות יותר וכי בקרוב אני מתגייס.
הם הציעו לי תוכניית חיילים יחד עם קבלת מכשיר חדש יותר ועוד מספר הטבות...
לאחר שהתחלנו בתהליך הרישום נודע לי שהמכשיר המסויים שרציתי לא היה במלאי באותו הזמן אז אמרתי שאני יגיע בעוד שבוע כנראה שבאותו הזמן שנכנס החוק החדש לנידות מספרים היה חשוב לנציג להחליף לי תוכנית על מנת לחייב אותי ל-36 חודשיים לאחר שאני שאלתי במה זה כרוך הוא הודיע לי על התחיבות סרבתי ואמרתי רק לאחר שאני יקבל את המכשיר אני יתחייב ושיבטל הכול אותו נציג נענה לבקשתי והמליץ לי לגשת לסניף אחר שהיה את המכשיר במלאי.
כעבור מספר ימים נגשתי לסניף ראשון לציון שבו עזרה לי נציגה בשם לירון שהייתה נחמדה מאוד, הסברתי לה למה באתי הצגתי בפניה את התוכניית שהציעו לי ושברצוני לקחת את אותו המכשיר שהיה קיים במלאי.
לאחר שצלמה את הצו גיוס שלי לקחה ממני את כול הפרטיים העסקה כמעט הסתיימה אך בגלל שהיה לנו מספר בעיות בעבר הם רצו שאני יתחייב על המכשיר באמצעות אשראי ולא בהוראת קבע צינתי בפנים שאין לי תקרה מספיק גבוה באשראי על מנת להתחייב על המכשיר אותה נציגה ניסתה להשיג לי אישור מיוחד על מנת להתחייב בהוראת קבע אך המנהל שלה לא אישר לה את זה לאחר שלא היה באפשרותי לקחת את המכשיר שרציתי אמרתי לה שברצוני לבטל את התחייבות ושינוי התוכנית היא אשרה לי את זה ואפילו ראיתי שהיא עשתה משהו במחשב היא החזירה אותי לתוכנית הקודמת שלי "5 חברים" על מנת שככה אני לא יהיה מחוייב לחברה וככה אני יוכל לגשת לחברה מתחרה ששמה אני יוכל לקחת את המכשיר בהוראת קבע ובפרוש אמרתי לה שאני לא מעוניין לשנות את התוכנית על מנת שאני לא יתחייב עוד פעם ל 36 חודשיים כאשר יצאתי משם הייתי בטוח שבטלתי את התוכנית החדשה.
פניתי לחברה מתחרה שהציעו לדעתי תוכניות משתלמות יותר וגם צינו בפני שמתאריך ה-22 לפבואר (אני כמעט בטוח שזה התאריך) יהיה אפשר לשנות תוכנית ולהתחייב רק ל-6 חודשיים הסכמתי לכך וחיכיתי לתאריך הזה ולסיום חודש פבואר על מנת לגמור את החודש האחרון לאחר שקבלתי את החשבונית של חודש פבואר וכך למעשה ראיתי לראשונה שכן ביצוע לי שינוי תוכנית בסלקום ללא הסכמתי דברתי עם מספר נציגים בשרות הלקוחות של סלקום לאחר שהסברתי את המקרה מספר פעמיים הם התוכחו איתי ואמרו שאין מה לעשות ושאני אישרתי את זה ובגלל שקבלתי הצעה טובה יותר ולאחר שחודש שלם השתמשתי בתוכנית הזאות ברצוני לעבר ושאני צריך לשלם קנס בסך מאות שקליים על ביטול ההתחיבות שלי בקשתי שיעברו אותי למנהל לאחר שקבלתי יחס מזלזל וניסו להוציא אותי שקרן אמרו לי שאחראי עסוק ויחזור אלי מאוחר יותר.. לאחר מכן פניתי לעוד נציגת לקוחות בשם קטיה והיא אמרה לי שאני בכלל לא מחוייב לתוכנית אלה לחברה וכי קבלתי תוכנית מעולה ולמה לי לשנות אותה לאחר שהסברתי לה מה שקרה היא בדקה ואמרה לי משהו שאני בכלל מחוייב למכשיר 3100 שלא קשור אלי ולא הבנתי מה היא רוצה ממני ואמרה לי שאני בכלל צריך לפנות לשרות לקוחות והעברה אותי ביקשתי ממנה שלפחות תסביר להם את הבעיה אבל היא לא ענתה והעבירה אותי...
לבחורה בשם סיון משרות לקחות שלאחר שהייתי צריך להסביר לה עוד פעם את מה שקרה ולנסות לגרום לה להאמין לי והתוכחויות שאני כן הייתי ויש לה הוכחות לכך שהאשרתי את התוכנית והתחיבות וציינה בפני שזאות תוכנית באישור מנהל וזאות הוכחה שלה ובכלל הסברתי לה שלא טיפל בי שום מנהל באותו היום שהייתי בסניף ראשון לציון היא אמרה שתחזור אלי עוד שעתיים ובכך זה הסתיים

אני פשוט לא מבין למה היחס הזה כול הבלאגן שיש אצלהם אין לי סיבה לשקר להם ולא הייתה לי שום דרך לדעת ששינו לי את התוכנית כי רק מתי שקבלתי את החשבונית היה רשום לי בה את "ברכותם שהם מברכים אותי על שינוי התוכנית"
ורק כך למעשה הבנתי שבאותה היום בסניף ראשון אותה נציגה שינתה לי התוכנית לאחר בקשתי לא לשנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה