פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות בחיוב הסכמים לא מכובדים אין עם מי לדבר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מחיבים שרותי דור 3 כאשר במכשיר יש סים רגיל . בתכנית חברות 12 19יש הטבת יעדים .4יעדים בסלקום תחת אותו שם לקוח או יעד בזק אחד אין ספור שיחות עם סלקום ללא תקנה.ממשיכים לחייב רגיל.למרבה האירוניה רכשתי מהם עוד שני מכשירים.הובטח לי אחריות וביטוח וזיכוי 50 שקל.בערך חדשיים מטרטרים אותי.היתי אצל סוכן המכירות שאמר שזה יסתדר חדש הבא לפני שבועיים התקשרתי הבטיחה לחזור לא חזרה .התקשרתי יום שישי האחרון הבטיחו התקשרו לא התקשרו ביום א התקשרו שניים עד יום שלישי תחכה הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר הסוכן מכירות חולה.מחייבים אותי 259 שקל שלא אמרו .מגיע ליחשבונות מופרזים ואין עם מי לדברן
עלבון עגמת נפש סוג הנזק :
לא רוצה סלקום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר נאמן יעקב בקשר לפנייתו. ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.

פניות הציבור,סלקום
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה