פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היתייחסות גרוע של החברה נושא התלונה:
מלכי רננה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי לקוחות של סלקום במשך חודש אנו מתקנים את המכשירים אבל אחרי יום הם שוב לא עובדים בנוסף מקבלים שירות זוועה אנחנו מבזבזים את זמננו היקר בנקודות השירות אבל בכול זאת מקבלים מכשירים לא תיקנים ובנוסף מתיחסים אלינו בזילזול נודע לכם אים תטפלו בבעיה זאת
בזבוז זמן סוג הנזק :
היתנצלות פיצו הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר בחודש מרץ עם מר מלכי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה