פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשבא אלי נציג מכירות חלק מההסכם היה חודש ראשון חינם הורדת רינגטונים.
לתדהמתי הרבה חוייבתי מעל 200 שח על הורדות. דיברתי 3 פעמים עם נגיצי סלקום ואמרתי כי אני מוכנה לשלם על טורטונים אבל לא על רינגטונים. הם דחו את טענותיי מסיבה שלא הבטיחו חודש ראשון חינם, אלא כל חודש רינגטון 1 חינם (למרות שלקראת סוף החודש קיבלתי SMS שההטבה עומדת להסתיים). בעקבות זאת, הם רצו לטייח את העיניין ולהשתיק אותי לכן נתנו לי "הטבה" של 30 דקות זמן אויר ללא תשלום וגם זה מתפרס על שלושה חודשים. אין עם מי לדבר, אין זיכויים - כנראה שאצל סלקום הלקוח תמיד טועה!!!
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית מורי אחראית פני שם ותפקיד:
תודה על פנייתך דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גברת אורית ששון בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אביבית מורי אחראית פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה