פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירים פגומים ויחס מזלזל מצד סלקום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
• בתאריך ינואר 2007 שידרגתי את מכשירי למכשיר סוני אריקסון 610.
• במשך השנה שהמכשיר בבעלותי הגעתי למרכז שרות 5-6 פעמים ובכל פעם תוקן או הוחלף(פעמיים!!) המכשיר.
• התקלות לא הפסיקו ואף החמירו ולמרות זאת לא אושר לי לשדרג למכשיר מתקדם יותר (גם בתשלום) אלא רק למכשירים נחותים ממנו.
• כשרציתי להתנתק נאמר לי שעליי לשלם קנס יציאה למרות שהובטח לי בעת השדרוג ע"י נציגת השרות שלא אצטרך לשלם קנס שכזה
• להלן השתלשלות האירועים האחרונים:
בינואר 2008 נאלצתי לגשת שוב למרכז שרות ברחובות (בקניון רחובות) לאחר תקלה במכשיר שגרמה לי לניתוקי שיחות,אי קבלת שיחות למכשיר וקושי בהוצאת שיחות, בקשתי בכל לשון של בקשה להחליף לי את המכשיר לדגם אחר מתקדם יותר ואף הצעתי לשלם בעד שדרוג שכזה. נעניתי שאין אפשרות כזאת להחלפה אלא רק לשלושה מכשירים ספציפים שנמצאים באותו מדרג,מכשירים אשר בפרוש נחותים מן המכשיר שברשותי אם באיכות המצלמה,שיחות וידאו או נוחות. בחוסר ברירה נאלצתי להסכים להחלפת המכשיר למכשיר חדש אך מאותו דגם.
בתאריך 5.3.08 הגעתי שוב למרכז שרות ברחובות עקב אותם תקלות שצויינו קודם(באותו יום 3 שיחות מאנשים שונים ובמקומות שונים לא הגיעו אליי כלל), טופלתי ע"י נציגת השרות-אורטל מזרחי והסברתי לה את המצב וברצוני להחליף מכשיר. בדיקת מעבדה הוכיחה שיש אמת בטענותיי והוצע לי שוב להחליף לאותם דגמים שהוצעו לי בפעם הקודם, לאחר שביקשתי לדבר עם אחראית-משמרת הופנתי לאחראית- אושרת ביניש אשר בטון מזלזל ויהיר דקלמה לי את אותו משפט בלא כל ניסיון לעזור או לפתור את הבעיה.
לאחר שהובהר לי שאין כל רצון אמיתי לפתור את הבעיה החלטתי להתנתק. ביקשתי לבדוק יתרת תשלומים שנותרו על המכשיר ולהפתעתי הרבה נמסר לי כי בנוסף לתשלומים אלו עליי לשלם קנס של למעלה מ -700 ₪ עקב הטבה שקיבלתי בעת רכישת המכשיר המקנה לי זיכוי על המכשיר בחשבונית מעל סכום מסויים,דבר אשר בפרוש סותר את דברי הנציגה שמכרה לי את המכשיר שאין לי כל התחייבות למעט התשלומים החודשיים על המכשיר ושאוכל להתנתק בכל זמן ללא כל קנס, דבר אשר בפרוש שאלתי בעת השדרוג.
לדברי הנציגה אורטל הדבר רשום בחוזה עליו חתמתי בעת השדרוג אך אין ברשותה להראות לי העתק חוזה זה, דבר שגם אם נכון עומד בניגוד מוחלט לדברי הנציגה ששדרגה לי את המכשיר שהטעתה אותי במכוון לגבי מגבלות הטבה זו. לאחר שלא הסכמתי לתשלום זה ניסתה אורטל להפנותי למנהלת המרכז או לאחראית-המשמרת אשר זו האחרונה סירבה לבוא ובפניה אליה ענתה בטון מזלזל "אם הנציגה צריכה אותי היא יודעת איפה להשיג אותי", לאחר 45 דקות של המתנה לשווא נאמר לי שיאתרו את החוזה תוך 30 יום ויצרו איתי קשר. ברצוני לציין את אורטל לטובה שניסתה בעקביות לפתור את הבעיה לשביעות רצון שני הצדדים אך האטימות והזלזול מצד ההנהלה מנעו ממנה לעשות זאת.
• אני סטודנט שלומד ועובד במקביל ובכל פעם צריך להפסיד שיעור או עבודה על מנת להגיע למרכז שרות ולהתעכב שם קרוב לשעתיים כל פעם לשם תיקון/החלפת המכשיר. בעיות הקליטה גרמו לי לא פעם לאי- נעימות במקרה הטוב ולהפסד לימודים/עבודה במקרה הרע.אני לקוח של סלקום קרוב ל-10 שנים,כל חשבונותיי מעל 200 ₪ ומשלם כל חודש בזמן ללא כל בעיות, לא ייתכן ש"אזכה" ליחס מזלזל,בלתי מתחשב ויהיר כמו שקיבלתי מנציגי השרות.
שידרוג חינם למכשיר מתקדם או ויתור על קנס ההתנתקות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שפירא בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה