|
|
|
|
|
|
חיוב חשבון |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לקוח חברת סלקום מ-25/05/07. מהחודש הראשון מחייבים את חשבוני עבור "ספקי תוכן אחרים. אני לא בקשתי שרות הודעות מעף חברה. שלחתי פקס לסלקום ב 13/02/08 בקשה להחזיר לי את החיובים שגבו עבור חברות: סלאקט, שמיר ויוניסל ולחסום את שליחת ההודעות מחברות אלה. אך הם ממשיכים את החיובים.
ב-28/2/08 שוב שלחתי פקס , נציג שרות לקוחות בטלפון אמר שאני צריך לבקש מהחברות את הניתוק.
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
* |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קליין גרשון בקשר לפנייתו בנושא: ספקי תוכן חיצוניים, וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור, סלקום .
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|