פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לקוח חברת סלקום מ-25/05/07. מהחודש הראשון מחייבים את חשבוני עבור "ספקי תוכן אחרים. אני לא בקשתי שרות הודעות מעף חברה. שלחתי פקס לסלקום ב 13/02/08 בקשה להחזיר לי את החיובים שגבו עבור חברות: סלאקט, שמיר ויוניסל ולחסום את שליחת ההודעות מחברות אלה. אך הם ממשיכים את החיובים.
ב-28/2/08 שוב שלחתי פקס , נציג שרות לקוחות בטלפון אמר שאני צריך לבקש מהחברות את הניתוק.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קליין גרשון בקשר לפנייתו בנושא: ספקי תוכן חיצוניים, וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.

פניות הציבור, סלקום .
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה