פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומי יתר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה-17.10.07 (עשרה ימים לאחר חתונתי) נכנסתי לסניף דינמיקה סלולר בקניון רוטשילד בראשל"צ.
ובקשתי מנציג בשם איתי, שני מכשירים כשרים. כדי שאוכל לשוחח עם אשתי בתעריף 9 אגו' לדקה. לאחר שבתקופה שלפני החתונה, שילמתי אלפי שקלים על שיחות טלפון ביני לבינה במנוי מס' 0525526878 שהיה בבעלותי עד התאריך הנ"ל. תעריף של 59 אגו' לדקה לכל הרשתות (מסלול חיילים) כדי לצמצם עלויות החלטתי לעבור לקומה הכשרה (אנחנו זוג חרדי) הנציג שהיה להוט למכור אמר לי שאין לו מכשיר כשר וגם אין צורך לקנות שני מכשירים חדשים הוא הציע לי לקנות מכשיר חדש אחד ולמכשיר הישן שהיה ברשותי לקנות כרטיס sim בלבד ושניהם יהיו במסלול כשר שנקרא הכי משתלם בקהילה שהתעריפים שלו זהים למכשירם הכשרים 800 דקות לכל מכשיר בתעריף של 9 אגו' לדק' כך שיש לנו 1600 דק' מוזלות לשוחח בינינו ולכל הקומה הכשרה שזה בוודאי מספיק לנו אני חוזר ומדגיש הנציג הבהיר לנו בפרוש שהתעריף לשיחות בינינו הוא 9' אגו' לדק' חשוב להדגיש כי לא נמסר לנו איזשהו מסמך מהנציג הנ"ל שמפרט את תנאי המסלול וככל שאני זוכר אף לא חתמתי על מסמך כלשהו.
לאחר ארבע חשבוניות שנראו לי מנופחות בצורה לא הגיונית החלטתי לבדוק את התעריף שאני משלם היות ואין פירוט שיחות בחשבונית לא שמתי לב עד אז שהתשלום שנגבה גבוה ממה שסוכם ובפרט שמדובר בחברה גדולה ומכובדת כסלקום לא עלה על דעתי שנציג החברה ישקר אותי ויגבו ממני כסף מעל מה שסוכם. לאחר שהחשבונית האחרונה הסתכמה בכ- 450₪ התקשרתי לשרל"ת והתברר לי שהתעריף על שיחות בין שני המנויים שברשותי עומד על 49 אגו' גבוה ביותר מ-500% ממה שסוכם איתי הרי שבמשך 4 חודשים חברת סלקום המהוללת פשוט גזלה אותי במאות שקלים!! העברתי את תלונתי לשרל"ת בתחילה ניסו להתנער ממני בטענה שהנציג הוא נציג חברת "דינמיקה סלולר" ויש לי בעיה איתם ולא עם סלקום, שזה שקר מוחלט!! שהרי על סמך החוזה שסוכם (בע"פ למיטב זיכרוני) איתם חברת סלקום גובה ממני מדי חודש בחודשו טבין ותקילין הרי שהעניין שלי הוא עם חברת סלקום ישירות ולא עם "דינמיקה" שהיא רק משווקת מורשת שמציגה את עצמה כחלק מחברת סלקום, בכו"א לאחר שהבהרתי נחרצות שאני דורש מסלקום לתקן את העוול שנעשה וראשית כל להחזיר את הכספים שנגבו שלא כדין ולשנות את התעריף להבא כמו שסוכם בתחילה נאמר לי שהעניין ייבדק ויחזרו אלי במהרה לאחר כמה ימים שלא שמעתי מהם התקשרתי שוב והעבירו אותי מנציג לנציג תוך הבטחות שווא ש"יחזרו אליך היום עד 9 בערב" או "מחר מקסימום עד 2" וכדו' הבטחות שברובם כלל לא קוימו וגם כשחזרו לא היה אפי' נציג אחד מכל הנציגים הרבים שדיברתי איתם שידע לתת לי תשובות ברורות. שרות הלקוחות התגלה כגוף גדול,מסורבל, ולא יעיל. יד ימין לא יודעת מה קורה עם יד שמאל. והעיסוק איתו התברר כחוויה שאינה נעימה כלל וכלל. לאחר כמה ימים מורטי עצבים, הועברתי לפי בקשתי לטיפולה של מנהלת ( ששמה נואיף כמדומני), שגם היא הבטיחה לי כמה וכמה פעמים שתחזור אלי ורוב הפעמים זה לא קרה. היא הייתה אמורה לברר את העניין עם נציג המכירות וחברת דינמיקה ולחזור אלי, עברו למעלה מ-7 ימים. עד שהתקשרה אלי נציגה בשם סיוון מחברת דינמיקה שהבטיחה לי שהעניין סודר ויזכו אותי על התשלום המיותר שניגבה שלא
כדין והיא הבטיחה לי שתבדוק את האפשרות להעביר את המסלול בשני המנויים לקומה הכשרה כמו שסוכם מלכתחילה שוב עברו יומיים שלושה היא חזרה אלי ובשרה לי בחגיגיות שהעניין סודר
ועלי לגשת אל אחד ממרכזי השירות של סלקום ולקבל מכשיר כשר ללא תוספת תשלום ואת הקו השני להעביר לקומה הכשרה. היא רק בקשה שאתקשר שוב לשרל"ת בסלקום לברר שהפרטים עודכנו כדי שלא אלך סתם. התקשרתי ואכן הפרטים עודכנו במלואם. למחרת בבוקר נסעתי באוטובוס למרכז השירות ע"י קניון הזהב בראשל"צ שהנסיעה לשם אורכת כשעה ממקום מגורי במזרח ראשון. ובפרט כשמדובר ביום שישי שהוא עמוס במיוחד. הגעתי למרכז השירות, לאחר המתנה ארוכה קיבלה אותי נציגה נחמדה בשם חן (עובדת חדשה במקום) היא בררה את בקשתי, ואמרה לי שאכן אני זכאי להחליף את המכשיר. אך נדרשתי להביא את האוזניות שבלעדיהם ההחלפה לא אפשרית. נסעתי בחזרה לביתי הבאתי את האוזניות וחזרתי למרכז השירות. כשהנציגה נגשה לבצע את ההחלפה, הובהר לה ע"י נציג ותיק יותר שאין שום תוקף לאישור שניתן לי ע"י המנהלת בשרל"ת ללא חתימה של סמנכ"ל סלקום. לאחר דין ודברים התערב מנהל בכיר במקום בשם משה ודיבר עם סיוון מדינמיקה שהפנתה אותו לנואיף מהשרל"ת שאותה לא הצליחו להשיג בהתחלה. אפי' המנהל(אחמד כמדומני) של המוקד שבו עובדת המנהלת בשרל"ת שאישרה את ההחלפה סרב לאשר את ההחלפה. לאחר כשעה של המתנה וטרטורים הגעתי למסקנה שאין יותר מה לעשות, ומהם לא תבוא הישועה הם ימשיכו להחליף האשמות ולהפיל את האחריות לפשלות שלהם אחד על השני ואני ייפול בין הכיסאות. חזרתי מיואש לביתי ללא שום תוצאות. אני פונה אליכם בקשתי ממכם היא להעביר את העניין לטיפול מיידי
א. לזכות אותי על כל הסכום שנגזל ממני.
ב. לשנות את המסלול ולהתאים אותו לתעריף שסוכם.
ג. חושבני שמחובתה של סלקום לפצות אותי פיצוי הולם על כל עגמת הנפש שנגרמה לי ע"י. פיצוי שיצליח אולי לשקם את התדמית הלא כ"כ מחמיאה שנוצרה להם בעיני.
שהרי הפרסומת הכי טובה היא לקוח מרוצה וכן להפך......
עגמ"נ,כספי ו סוג הנזק :
השבת הכספים הגזולים התאמת התעריף לתעריף שסוכם ופיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אוחיון בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה