פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין הודעות ושיחות כאשר המכשיר חסום נושא התלונה:
כהן משה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2007 נגנב המכשיר שמספרו 052-6435330 כאשר נשלח בני לבצע תביעת ביטוח ניתן לו מכשיר חלופי (כמובן בתשלום דמי השתתפות) הנציגה בתחנת שירות אשקלון שוחחה עם אשתי לשם קבלת אישור לאחר קבלת האישור נדרש מן הנציגה לבצע חסימה של שיחות יוצאות + שליחת SMS וכך עשתה הנציגה אך יחד עם זאת נתנה לבני את הקוד אשר מאפשר לו לפתוח את המכשיר לשיחות יוצאות והודעות SMS ללא ידיעתי וללא אישורי..

בחודש ינואר לא קיבלנו את החשבונית החודשית אשר הסכום שלה עלה על 700 ש"ח ובחודש האחרון קיבלנו חשבונית של חודש פברואר שעמדה על גם היא על סכום העולה על 700 ש"ח
כאשר הדבר ניראה לנו כדבר מוזר ולא כדבר קבע אצלינו ישר פנינו לשירות הלקוחות של חברת סלקום בבקשה לקבל מידע על החשבוניות האחרונות.
הוסבר לנו כי המכשיר של בני הוציא שיחות ו SMS בגובה של יותר מ 500 ש"ח בחודש דבר שלא נכנס להיגיון כי הרי מכשיר הסלולארי שלו חסום והקוד לפתיחתו נשמר רק אצלי ואין אישור לתת אותו אלה אם כן ניתן על ידי

לאחר כי הנציגה לא היה ברשותה האמצעים לעזור לנו ולנסות להסביר למה בני הצליח בקלות רבה לקחת את הקוד מהם כאשר נתתי את אמוני בחברה
הנציגה לא ממש ניסתה לעזור אלה רק להתנער מאחריות לאחר כי ביקשתי לדבר עם דרגים גבוהים יותר וקבילתי מענה לאחר יום גם כן נענתי בסירוב לזיכוי כספי
אך מנגד הוצעו לי כל מיני הטבות כגון: ארוחת בוקר חינם/פיצוי דקות זמן אוויר וכל מני פיצויי עידוד אשר לא יכולים בפועל לתקן את המצב

חשוב לי לציין כי המצב הכספי של המשפחה אינו מאפשר לי לעמוד בתשלומים אלו
אך חברת סלקום אינה מראה כל עניין לעזור במצב כשבעצם הטעות היא שלהם בזה שנתנו את הקוד לבני ללא אישורי

כל מה שידעו לומר זה שהמשפחה צריכה לדעת לחנך את הילדים שלא יעשו דברים מאחורי גבם של ההורים
אנו מודעים לבעיה של בני אך מנגד עדיין לא חושבים כי חברת סלולאר יכולה לשתף מידע הכרוך בכסף עם האנשים שלא מאושרים לקבל אותם...

אשמח לכל תגובה אפשרית למצב
הטלפון של בתי (היא זאת המטפלת בנושא) הוא : 050-6510578

תודה רבה
ויום טוב
כספי סוג הנזק :
החסר כספי חלקי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור,סלקום.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה