פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושק צרכנים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בינואר 2006 שידרגתי את מכשיר הסוללרי שלי, נציג המכירות שאל אותי אלו שימושים אני עושה במכשיר? תשובתי הייתה, קבלה וחיוג שיחות וקבלה ומשלוח מסרונים בלבד.
מאז נובמ' 2006 הפסיקה סלקום לשלוח לי חשבוניות, כל חודש התקשרתי וביקשתי את החיובים וכל חודש הובטח לי שהחיובים ישלחו בזמן, ולא היא. כל פעם נציג שרות אחר הבטיח לי ש"התקלה טופלה", ו"לא ברור למה לא קיבלתי והם הרי שלוחו" "ואולי דאר ישראל אשם" וכו' וכו'. כמובן שהחשבונות אינם נשלחים, בתחילת פבר' ולאחר ששוב התקשרתי להתלונן קיבלתי את החיוב במייל, ואז לתדהמתי גיליתי שאני מחוייבת על חבילת גלישה באינטרנט בסכום של 11.50 ש"ח לחודש. אודה שלא בדקתי את החשבוניות עד עתה.
התקשרתי לסלקום, הסברתי שמעולם לא ביקשתי את החבילה, אינני גולשת במכשיר הסוללרי ( דבר שנבדק ע"י נציגת השרות במהלך השיחה ואושר)
ביקשתי לבטל את החיוב לאלתר ולהשיב לי את הכספים שחוייבתי בהם ללא דיחו.
נאמר לי שהביטול יכנס לתוקף החל מחיוב פבר' והחזר הכספים יבדק ויחזרו אלי.
כמובן שאף אחד לא חזר אלי, ועם קבלת חיוב פבר (רק לאחר שהתקשרתי וביקשתי) הסתבר לי ששוב חוייבתי - שוב פניתי למרכז השרות והפעם נאמר לי שהחיוב יבוטל מהחודש הבא - אך לא אקבל החזר למרות שלא גלשתי באמצעות המכשיר ולא ניצלתי את "ההטבה" כביכול. לאחר דין ודברים ולאחר שהודעתי שאני מתכוונת לפנות לבית דין לתביעות קטנות הוצא לי לקבל 30 דקות שיחה שכמובן אינם מכספים את מלוא הסכום ששלמתי.
במילים פשוטות, חב' סלקום הכניסה את ידה לחב' הבנק שלי ללא רשותי ומשכה כספים במירמה, ואינה מוכנה להשיבם.
אני דורשת לקבל את כל הסכום שגבו ממני ומיד.
כספי סוג הנזק :
החזר מידיי של כל הסכום שנגנב ממני - אין לי ביטוי מתאים אחר. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אגוסטינה - אחראית פניו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שלמה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. פניות הציבור,סלקום תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה