פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת נזקים שנגרמו עקב ליקויים ותקלות במהלך תיקום המכשיר ע"י סניף סלקום אשדוד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתחילת חודש ינואר 2008 העברתי את מהשכיר שברשותי מדגם Nokia 6230i לביצוע פעולות תקזוקה בסניף סלקום אשדוד. בעת מסירת המכשיר הטלפון לנגיד הסניף, ציינתי במפורש שיש לשמור את כל רשימת הטלפונים השמור בזיכרון המכשיר.
2. תהליך התיקון וחיפוש המכשיר מערכו כשעה וחצי (למרות היותי לקוח עסקי).
3. כעבור מספר ימים לאחר התיקון גיליתי שמספר רב של רשומות נעלמו מזיכרון המכשיר.
4. בתאריך 30/01/2008 הזדקקתי לשירות שירות Cellcom Navigator, אך התוכנה לא נמצא במכשיר והדבר גרם לי הפסד רב ולנזק כספי מיידי. יש לציין שאני מנוי השירות מזה כשנה ואין מדובר בקושיי תפעול כלשהם.
5. פניתי למוקד תמיכת אינרנט של סלקום (*301), תוך הצגת תמונת מצב למוקדן. לאחר שהתברר שאין באפשרותו המוקדן לפתור את הסוגיות שהעלתי בפניו, הטיפול הועבר למנהל המוקד. שמנהל המוקד הבין את מהות הבעיות ורצף הנזקים שנגרמו לי עקב ליקויים ותקלות שהתרחשו במהלך תהליך תיקון המכשיר. מנהל המוקד קבל את דברי והתנצל על רצף הנזקים שנגרמו לי ע"י חברת סלקום, אך המליץ לפנות למנהל סניף אשדוד של חברת סלקום, טרם שימוש בהליך משפטי.
6. במהלך חודש פברואר, נשלח על-ידי מכתב בדואר רשום למנהלת סניף אשדוד גב' שרלי זרבור, בנוסף לכך המכתב הועבר אישית על-ידי לתיבת הפניות בסניף אשדוד. מספר פעמים נגשתי אישית לסניף ובקשתי לשוחח עם גב' שרלי זרבור, אך בקשותי נענו בשלילה.
7. עד כה לא קבלתי פנייה מחברת סלקום, התוכנה לא הותקנה ואני ממשיך לשלם על השירות
כספי סוג הנזק :
פיצוי בגין הנזק, תיקון הליקויים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר גלר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה