פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות החברת סלקום אשר הלקוח נדרש לשלם בעבורה. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש דצמבר 07 עקב אובדן מכשיר נפגשנו עם נציג שרות סניף סלקום פ"ת ולדימיר אשרהמליץ לשדרג למבצע 1+1 למכשירים E65 (מסלול עיסקי) כאשר הדגשנו שלגבי הצריכה החודשית בזמן אוויר איננו מתכוונים לחרוג מעל החבילה הבסיסית ועל כן נבחרו מכשירי ה E65 אשר ההחזר עבור עלות המכשיר הינו מלא בגין שימוש זמן אוויר בהתאם לחבילה הבסיסית (1100 ד' - 260 ש"ח+מעמ)
בתאריך 2.1.08 היגענו לסניף פ"ת להפגש עם ולדימיראך לצערנו הרב לא נפגשנו ומכאן החלה הטעיית הלקוח על ידי הנציג משה.
הנ"ל הציעה שנשדרג ל N95 מהסיבה שחישוב צירוף החבילה הבסיסית ועוד חבילת SMS וחבילת גלישה יוצא מעל 299ש"ח ועל כן גם המכשיר N95 הינו בהחזר מלא בגין שימוש זמן אוויר. מיד הערנו לו שולדימיר אמר שרק E65 הינו בהחזר מלא בהתאם לחבילה הבסיסית שלנו אך הוא מחה בתוקף שלא כך הם פני הדברים הרי בחישוב פשוט אנחנו "עוברים" את ה299ש"ח, בתום לב החלטנו לקחת את ה N95 .
למחרת כשליבנו לא שקט בשעה 9:00 בתאריך 3.1.2008 במהלך נסיעה פנינו למוקד שרות לקוחות טלפוני 123* ובשיחה מול הנציג שאלנו שוב האם בהתאם לחבילה הבסיסית מגיעה לנו החזר מלא לאחר שבדקו נאמר על ידי הנציגה שההחזר הוא מלא שהרי " 260+ חבילת SMS + חבילת גלישה עברתה את ה299 ₪" את בטוחה שאלנו והיא השיבה כן אדוני. ושוב בצהריים פנינו לנציג טלפוני אחר שוב הערנו אנחנו לא משוכנעים דיו האם את בטוחה שבהתאם לחבילה הבסיסית אנחנו זכאים להחזר מלא היא השיבה כן ואפילו אציין במחשב ששאלת אותי והשבתי ש 260+חבילת SMS + חבילת גלישה עברת את הרף של 299 ₪ חיוב בגין זמן אוויר
לתדהמתנו כאשר הגיעה החיוב החודשי נדרשנו לשלם כ80 ₪ על המכשיר Nokia N95 וזאת כי לא עברנו את הרף 299 ₪ .
מיד צלצלנו בתאריך 18.2.08 למוקד שרות טלפוני הם הבטיחו לברר ולשוב עם תשובה.לאחר יומיים משבוששו לחזור פנינו למרכז השרות פ"ת ולשמחתנו ולדימיר היה פנוי בשיחה מולו הבהרנו לו את הלך הדברים הוא נזכר בפגישתנו אך להפתעתנו ולתדהמתנו אמר מה פתאום חבילת SMS וחבילת גלישה אינם מצטרפים לזיכוי בו תראה בחוזה מה כתוב "ומה שהיה היה תסתכל על העתיד" מיד חלפה זעה קרה על פנינו הרי שאלנו ושאלנו ושאלנו ואפילו בזמן שחתמנו שאלנו, אין אשר יכחיש זאת.
כאשר הופיעה מיטל נציגת ההנהלה במקום טעתה גם היא כשם שטעו קודמיה אך ולדימיר תיקן אותה כאשר הדפיס את החוזה והדגיש כי חבילת SMS וחבילת גלישה אינם מצטרפים לחשבון הכללי של זמן אוויר.
הצעת ההנהלה היתה ביטול עיסקת השידרוג וחזרה לשדרוג למכשיר E65 או זיכוי עבור החיוב המוטעה לאותה חשבונית של 80 ש"ח ולמשך 12 חודשים החזר לפי 10 ש"ח עבור 100 ש"ח זמן אויר, 20 ש"ח ל200ש"ח ו30 ש"ח ל300 ש"ח.
שבנו בתאריך 24.2.2008 למרכז בפ"ת ובידנו החלטה לחזור לתוכנית המקורית אחד + אחד שני מכשירים Nokia E65 כמו שהיה נכון ליום 2.1.2008 טרם הוטענו על ידי נציג השרות משה.
אך לתדהמתנו נאמר לנו (על ידי אושרת) על שאין אנו יכולים לשדרג חזרה לתוכנית אחד + אחד כי היא כבר בטלה, היום יש תוכנית אחרת אשר חובותיה לצריכה חודשית למען השג החזר מלא הינם גבוהים יותר מהתוכנית המקורית בה בחרנו.
שוב בקשנו מנהל שוב המתנו זמן רב שוב הביטה נציגת ההנהלה החדשה בחשבונית (ויקי אחראית משמרת) ,ושוב לתדהמתנו אך לא להפתעתנו, הציעה הרי יחד עם החבילת גלישה וביטול חבילת הSMS תגיעה ל 299 ₪.(חבילת גלישה לא נחשבת להזכירך נציגת הנהלה).
עברו כ חודש וחצי מיום החתימה האם חברה כה כגדולה ואמינה פשוט אומרת ללקוח כשם שאמרה נציגת ההנהלה השנייה "מצטערים אין טעם לדבר עם המנהל הוא כבר החליט מצטערים חבל שתדבר איתו אנחנו לא יכולים לחזור לתוכנית הישנה" כלומר טעינו אבל תשלם !!!!
פנינו לפניות הציבור חזרו אלינו, שוחחנו בקשנו לשוב לתוכנית הישנה כשם שרצינו בהתחלה שוב בקשו לבדוק אך לתדהמתינו חזר אלינו משה מסניף פ"ת להציעה לנו בשם פניות הציבור את אותה הצעה רק קצת שונה והרבה יותר מקוממת "בו נבטל את העיסקה ותחזור למכשיר הישן שהיה לך או תשדרג לפי הקיים היום " כלומר הפסדתם בגללינו הטענו אותכם אך תשלמו יותר אם תרצו הרי אנחנו בשבילך משפחת הסולולר הגדולה בישראל


בזבוז זמן עסקים יקר כ 10 שעות עיסקיות לפחות סוג הנזק :
מרוצננו הטוב בלבד -חזרה לתנאי העיסקה ביום החתימה עם שני מכשירי E65 פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שפיץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה