פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב " בטעות" בחשבונית נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.03.08 בשעה 11:00, ניסיתי לחייג לחו"ל מהמכשיר הנייד שלי ולתדהמתי נאמר לי בהודעה קולית שהשרות חסום. מופתעת וכועסת התקשרתי לשרות הלקוחות של חב' סלקום ולאחר המתנה של 21 דקות, ענתה לי נציגה, והשרות חזר לפעול. לא היתה שום אמתלה מצידה לגבי סיבת החסימה הזמנית. אציין כי השרות חזר אליי תוך מס' דקות וחייגתי לחו"ל.
לאחר מכן בדקתי במקרה (אינני בודקת כדרך קבע את חשבוניותיי מסלקום) את פירוט החשבונית של סלקום בגין חודש פברואר.
להפתעתי המרובה גיליתי כי חוייבתי על סך 338 ש"ח - בגין השאלת ערכת טלפון. ????
מעולם לא השאלתי דבר מסלקום...
התקשרתי, שוב, למוקד השרות, בערך בשעה 12:00, והפעם המתנתי 17 דקות בלבד...
הפנו אותי למחלקה הטכנית, שם נמסר לי כי אכן מדובר בטעות. לשאלתי - מה עושים עכשיו עם הטעות הזו - הנציג לא ידע לענות. ביקשתי שיחזור אליי אחראי המשמרת להסדר הנושא.
בשעה 18:30 לערך, הבחנתי שטרם חזרו אליי. התקשרתי, כן, שוב, למוקד השרות, שוב ענתה לי נציגה, הציעה להחזיר לי את הסכום בחיוב בחודש הבא. משלא התרציתי, הודיעה לי כי היא תבצע בירור ותחזור אליי בעוד שעה וחצי לכל היותר. אכן ב 20:00 הנציגה חזרה אליי והודיעה לי כי הם נכונים להחזיר לי את הסכום בכרטיס האשראי על מנת שלא איאלץ להמתין חודש נוסף לקבלת התשלום. לא התרציתי, וביקשתי פיצוי הולם על עוגמת הנפש ועל הגניבה שהם ביצעו. למעשה, תיאורטית - סלקום גנבו לי 338 ש"ח...
הנציגה לא הסכימה להעביר אותי לגורם בכיר על אף הפצרותיי, לרבות ניתוק מכשירי מסלקום, ובכך נגמרה השיחה, כשאני נותרתי ללא מענה לתשובותיי.
היום, 11.03, 16:30 - עדיין אף אחד מסלקום לא מצא זמן, או לא חשב שראוי אולי לחזור אליי עם מענה לבקשותיי, לרבות התנתקות.
חשוב לציין כי עד כה אף אחד מנציגי סלקום לא הביע התנצלות על החיוב השגוי
עלבון על חוסר יחס סוג הנזק :
התנצלות, פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' כהן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה