פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ועלבון, לאחר אי אמידה בהבטחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אל: פניות הציבור סלקום תאריך: 12.03.2008
מאת: חיימן מרינה
מס' מנוי: 0525689338
ת.ז: 306276338





הנדון: תלונה על שירות, מסירת מידע שיקרי, אי אמידה בהבטחות

שלום רב א.ג.נ,

הנני לקוחה של חברת סלקום מזה שנה ושלושה חודשים. לצערי עברתי לחברת סלקום דרך מרכז שירות "דינמיקה" שבקניון בת ים ושם גם עשיתי את אחד הטעויות הגדולות- רכשתי מכשיר NOKIA 6280.

בשנה הראשונה (כל עוד היה לי ביטוח) המכשיר עבד מצויין, בלי בעיות, בלי תקלות. כפי שניתן לראות ברישומים שלכם גם לא היו פניות מצידי.

לפני כ- 3-4 חודשים המכשיר התחיל לעשות בעיות, כגון:
1. כשאני משחקת במשחקים עם ווליום- המכשיר נתקע עד כדי כך שלא ניתן אף לכבות אותו, הדרך היחידה "להחזיר אותו לחיים" היא להוציא את הסוללה ולהחזירה.
2. בניסיון להוציא שיחה (לכל היעדים) מופיעה הודעת שגיאה "שיחה לא אושרה", וכדי שתתאפשר לי להוציא שיחה אני צריכה לכבות את הטלפון ולהדליקו מחדש. זה חוזר חלילה עם לאחר שיחה 1 אני רוצה להוציא עוד שיחה.
3. שליחת SMS גם לא מתאפרת מופיעה הודעת שגיאה "שליחת ההודעה נכשלה. שליחה אסורה", וגם כאן הדרך היחידה לשלוח את ה- SMS היא לכבוד את הטלפון ולהדליק שוב ואז לבצע שליחה מחדש.

בדקתי את הנושא מול חברת "יורוקום", שם נמסר לי שאלו בעיות ידועות במכשיר NOKIA 6280, לכן גם הפסיקו לייצר אותו זמן קצר לאחר שהוא הופיעה על המדפים ובמקומו יצא מכשיר דומה רק ללא התקלות הנ"ל- NOKIA 6288.

לפני כחודש כשהמצב החמיר פניתי לשירות לקוחות של סלקום. בסופו של יום זכיתי לדבר עם לימור כנראה ממוקד שימור (היא לא אמרה מה תפקידה) והגענו איתה לפשרה:
• אני מחזירה את המכשיר שלי ומבטלים לי את ההתחייבות והתשלומים אליו.
• נשלח אלי שליח הביתה עם מכשיר NOKIA N95 8G ואני אתחיל לשלם אליו את העלויות שלו.
• התוכנית שלי לא משתנה אלא עם אני ארצה בזאת.
• מכיוון שהיה מחסור במכשירים אלו לימור הייתה צריכה לחזור אלי ברגע שיגיעו המכשירים.
לצערי הרב האכזבה השנייה שלי מסלקום- שום דבר מן הסעיפים הנ"ל לא התגשם.

לאחר כשבועה אחרי השיחה עם לימור, חזרה אלי מוקדנית שגם היא לא אמרה מאיזה מחלקה היא ולצערי אני לא זוכרת את שמה. היא ביטלה את כל מה שלימור הבטיחה לי למרות שלא הסכמתי איתה.

אתמול ( 11.03.2008) ניגשתי לסניף דינמיקה בקניון בת ים בו רכשתי את המכשיר והעלתי את הנושא בפניהם, בתגובה קיבלתי- 3 נציגי מכירות שעומדים מולי וצוחקים כי זה שפניתי לסלקום לא אומר שהם רואים את השיחות שלי עם סלקום.
מה אוכל להגיד על זה, לנציגים שלכם (ולא מעניין אותי שזה משווקים- מבחינתי הם מייצגים את חברת סלקום, על החולצות שלהם כתוב- סלקום) חסרי תרבות הדיבור, בורים אחד אחד- ללא יוצא מן הכלל, חצופים וגסי רוח.

היום (12.03.2008) פניתי שוב למוקדי סלקום, הגעתי לפי הבנתי למוקד מכירות. הנציגה שדיברתי איתה פשוט צרכה אלי שזה לא יכול להיות וזה בכלל לא הגיוני על מה שאני ולימור סיכמנו.

היא העבירה אותי לשירות לקוחות.

נאלצתי שוב בפעם החמישית להסביר את הטענות והבעיות שלי כי המוקדנית לא כל כך הבינה מה כתוב בסיכומי שיחות שלי. גם היא ניסתה לשכנע אותי שמה שאני רוצה זה לא הגיוני. ביקשתי ממנה שתעביר אותי לקשרי לקוחות, כשלהפתעתי היא אמרה שהיא נציגת שירות לקוחות וקשרי לקוחות, ושהיא מתמקצעת בעוד נושאים רבים.
לא רציתי להמשיך איתה את השיחה וביקשתי שלימור תחזור אלי. הנציגה הבטיחה שתוך שעה אני מקבלת טלפון ממנה והיא תעדכן אותי עם לימור יכולה לחזור אלי.
לצערי אחרי שעה היא לא חזרה ובשעה 12:50הטלפון שווק חיים! ולא נדלק עוד.

לצערי כדי לקבל את מס' הפקס של פניות הציבור נאלצתי להמתין על הקו כרבע שעה, לדבר עם 3 נציגים- ואף אחד מהם לא רצה לתת לי את מס' הפקס לתלונה. הרי לכל לקוח יש זכות להתלונן!!! זה לא אמור להיות מידע חסוי.
את הפקס לא השגתי לכן אני פונה דרך האתר.

אני לא מעוניינת יותר לדבר עם אף אחד מהנציגים לא עם לימור ולא עם אף נציג או מוקדן אחר מלבד פניות הציבור.

אני דורשת:
• התנצלות בכתב על כל מסכת העינויים שעברתי עם הנציגים שלכם.
• פיצוי על עוגמת נפש
• החלפת מכשיר ל NOKIA N95 8G כפי שהובטח לי. וביטול תשלום על מכשיר NOKIA 6280, ואני מתחייבת להחזיר את המכשיר אליכם.
• את ההחלפה אני מבקשת שיבצע סוכן שיגיע אלי הביתה או לעבודה.

גם אם לימור הבטיחה לי משהו שלא קיים- החברה חייבת לספוג את זה. הרי אתם צריכים לעמוד מאחורי ההבטחות.

אני מקציבה לטיפול ולקבלת תשובה- שבועה אחד. אם לא תתקבל תשובה תוך שבוע אני אגש למרכז שירות שלכם ואשאיר את המכשיר שם!
אני רציתי להעביר את כל משפחתי מרשת אוראנג' לסלקום- 12 נפשות, ואחרי טיפול "מסור" ושירות "מהלב" שכזה כנראה זה לא יצא לפועל- אל עדיין הכל תלוי בכם.




טלפונים להתקשרות:
0525689338- רוב הזמן אני לא מקבלת שיחות מכיוון שהמכשיר שלכם תקול.
0507078626 – בשעות הבוקר ואחר הצהריים.
0779240101 – בשעות הערב.

בברכה
חיימן מרינה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר כפי שהובטח לי למכשיר nokia n95 8g פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר בחודש מרץ קשר עם מר חיימן בקשר לפניתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה