פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום מענישים לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
סלקום גבתה ממני יותר מ-600 ש"ח על שרות שלא רציתי בו, לא ידעתי על קיומו בחשבון הסלקום שלי, וכל זאת בפחות משבוע ימים בלבד!
השתלשלות האירועים:
בתאריך 29.2.2008 – קיבלתי במתנה טלפון סלולארי מתקדם שלא דרך חברת סלקום (ויתכן שמפה נובע העונש הכספי שספגתי בהמשך), והתחלתי להשתמש בו. מכיוון שלא נרשמתי לתכנית אינטרנט בסלקום הבנתי שלא תיתכן גלישה דרכו (גם לא רציתי להשתמש במכשיר לגלישה באינטרנט).
בתאריך 7.3.2008 בעקבות SMS שאומר שאני גולש באינטרנט התקשרתי לוודא שאין גלישה שכזו ושאינני משלם עבור משהו שאיני רוצה בו. שוחחתי עם בחורה בשירות לקוחות שהבהירה לי שאין לי מה לדאוג, שאני לא משויך לתכנית גלישה ולכן לא יתכן שאני אגלוש באינטרנט דרך סלקום, בדיוק כפי שחשבתי.
בתאריך 9.3.2008 – בדיקת חשבון הראתה לי שגבו ממני 780 ₪ לפני מע"מ עבור גלישה. נבהלתי מהסכום ומיד התקשרתי לשרות לקוחות שוב ושוחחתי עם בחורה שהעבירה אותי לשירותי אינטרנט. שם אמרו שאין מה לעשות ושהסכום הוא 142 ₪. ביקשתי לשוחח עם אחראי, ונאמר לי שיחזור אלי עד 21:00 באותו יום (השיחה הייתה ב 8:30 בבוקר כלומר כ-12 שעות). האחראי לא חזר אלי באותו יום כפי שנאמר לי, אלא יום למחרת.
כאשר התקשר האחראי (10.3.2008) שהיה מנהל מוקד שירות אמר לי שהסכום הוא 900 ₪ כולל מע"מ והציע לי לשלם 250 ₪ + חבילת אינטרנט למשך 6 חודשים, סה"כ כ-600 ₪. הבהרתי לו שוב שאיני רוצה אינטרנט!!! ביקשתי לשוחח עם מנהל.
ב-11.3.2008 התקשרה לירון מנהלת שירות לקוחות שאמרה שאין מה לעשות ועלי לשלם 600 ₪ על השירות אפילו אם עובדת שירות לקוחות הראשונה שדיברתי איתה הבינה והבהירה לי שמצב שכזה לא הגיוני.
בסיכומו של עניין, סלקום גובים ממני 600₪ על ה"שימוש" באינטרנט מתאריך 28.2.2008 עד לתאריך 7.3.2008 שזה מסתכם לתקופה של לא יותר מ-8 ימים!!! הסכום הזה נראה ממש לא מהעולם הזה יחסית לסכומים אותם יש לשלם עבור גלישה במחשב האישי – קל וחומר שמחייבים אותי עבור שירות שלא ביקשתי אותו, לא רציתי בו ואף התקשרתי לוודא כי איני יכול להתשמש בו!!
מצער אותי מאד שסלקום משתמשים במספר כרטיס האשראי שלי לחיובים דרקוניים עבור שירותים שלא ביקשתי. עצם חתימתי על החוזה מולם לא מקנה להם זכות לחייב אותי. זה ממש מפחיד העובדה כי הם מחזיקים במספר כרטיס האשראי שלי.
למרות שאני לקוח ותיק (שנים רבות) ושמעולם לא הייתה בעיה בתשלום חובותיי לסלקום, ושעובדת בשירות לקוחות של סלקום הבינה שאין סיבה ואין זה הגיוני שאשלם עבור האינטרנט, וכמובן שאני כלקוח מחוץ לתאגיד סלקום בטח ובטח מבין זאת – בכל זאת עליי לשלם.
כלום לא עזר.
שירות מאכזב ומאיים! צריך להיזהר כי סלקום יכולה לגבות סכומים גדולים בזמן קצר בלי להתריע ואין מה לעשות עם זה, ממש מפחידה הפגנת השרירים על לקוחות תמימים חסרי כוח.
+ עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא עבור שירות שמעולם לא רציתי בו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שבתאי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
סלקום,פניות הציבור.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה