פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מופרזת ללא הצדקה, על גבול הפלילי נושא התלונה:
גרוברמן אביהו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בידי 4 מכשירי סלקום.
באפריל 2007 התלוננתי כי חלק מהמכשירים אינם עונים על דרישותי בעבודה וכי אינני מרוצה מהמצב בכלל. איש המכירות שהעביר אותי לסלקום שנה קודם הגיע לביתי עם 4 מכשירים חדשים, החליף את הישנים ומכיוון שזו היתה שעת ערב מאוחרת והוא מיהר - הוא החתים אותי על מסמך שלטענתו זה רק ישפר את תנאי ואני לא אהיה מחויב על המכשירים. בחפזונו הוא לא השאיר לי העתק.
להפתעתי, החל ממאי 2007 אני מגלה שאני משלם על המכשירים ובסה"כ החשבונית שלי הוכפלה, למרות שסה"כ זמן האויר שלי הוא בדיוק כמו שהיה לפני השינוי!!!
למרות פניות חוזרות ונשנות אל איש המכירות וכן למרכז השירות, נדחיתי בלך ושוב ללא פתרון לבעיה.
הנראה למישהו סביר שלקוח יסכים לחבילה חדשה שתעלה לו כפול ?!?!?
מאז התברר גם שאין חוזה בנמצא, ואכן פרטי החבילה שהוכנסו למחשב סלקום היו שונים מאלה שבאמת סוכמו איתי!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי + שינוי התנאים כנדרש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר בחודש מרץ קשר עם מר גרוברמן בקשר לפניתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה