פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התקנה של שירות למרות תיעוד ומתן שרות גרוע לאחר מכן נושא התלונה:
ניר  כדר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.1.08 התקשרתי לחברת סלקום וביקשתי להתחבר לשרות sms מוזל שרות זה היה אמור להוזיל לי את העליות בכך שאני משלם 20 אג' להודעה תמורת 10 שקלים בחודש עקב תקלה של אותה נציגה הדבר התגלה כעבור חודש וקצת בחשבונית החודשית ,פניתי לסלקום בעניין ובהתחלה הכחישו שביקשתי את השרות לאחר מספר ימים התקשרתי ואמרתי את התאריך המדויק של אותו תאריך הבטיחו לחזור אלי עם תשובה והדבר לא קרה עברתי כמה וכמה נציגים כעבור מספר שבועות הנציגה האחרונה שדיברתי איתה הייתה מנהלת של מנהלת אמרה לי שלא מגיע לי שום זיכוי למרות ששלמתי יותר יקר ואני אמשיך לשלם יותר בעתיד עקב זה שאני נמצא בתוכנית טובה ואטרקטיבית באתי לסלקום בגלל המחיר אני אעזוב בגלל השרות
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי והתקנת השרות במידה ולא ניתן להתקין לתת זיכוי הולם כי הייתי נשאר בשרות הזה לפחות שנתיים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה