פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע יום הולדת סלקום נושא התלונה:
אדרת שלומי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/11/05 רכשתי 2 טלפונים מדגם סמסונג I410 במסגרת מבצע יום הולדת סלקום.במסגרת מבצע זה ניתן לרכוש מכשיר וקו נוסף וטלפון(גם i410 במקרה זה) במתנה.על קו זה(להלן "המתנה") נדרש אני לשלם 10 שח על תוכנית+10 שח על שירות imode-אינטרנט+20 שח מינימום בשיחות כל חודש וכל זה בנוסף ל 200 שח בשיחות שהופכים ל 300 שח בחשבונית שצריך אני לדבר בטלפון הראשון שאם לא אחוייב במחיר מלא עבור הטלפון- 59 שח בחודש.טעות עשיתי ברגע של חולשה כשלקחתי את הטלפון הנוסף-אין לי בו צורך אך כשרציתי להחזירו-בסניף דינמיקה רוטשילד ביום ב 21/11/05 נאמר לי שכבר עברו 24 שעות ואי אפשר לבצע מהלך זה וכל כל מקרה מי שיכולה לעזור לי זו רק מנהלת הסניף שאותה הצלחתי להשיג רק ביום ד-23/11.
אחרי דין ודברים עם סלקום ונציגי דינמיקה שנמשך כ 5 שעות בהם נאמר לי כי אי אפשרלהחזיר את הטלפון(כשהוא באריזתו המקורית -ולמען ההגינות גם אחרי שיחה של 5 דקות)- דבר מופרך שכן סעיף בחוזה אומר שאני רשאי להפסיק קבלת שירות לקו או להעבירו למסלול טוקמן מבלי לשלם לסלקום כל תשלום זולת החזרת המכשיר.נציגי דינמיקה אמרו לי שלא הבנתי נכון את הסעיף ושביטול עיסקה רק אחרי 24 שעות-אני לא חתמתי על דבר כזה.
כאשר פניתי לסלקום-שכן דינמיקה מציגה עצמה כסלקום ועל החוזה מופיע הכותרת "סלקום" הם אמרו לי שרק דינמיקה יכולה לעזור לי-כנראה שמנוי משנת 94 לא אומר כלום לסלקום..
לבסוף דינמיקה איפשרה לי להחליף את המכשיר השני ב נוקיה (מעניין שלפעמים אפשר להחזיר מכשירים"משומשים")בו אין אינטרנט- 30 שקלים מיותרים כל חודש ביזבוז ולא 40 שהם הרע במיעוטו מבחינתי.
אני מעוניין להחזיר את המכשיר השני "מתנה"-אין לי בו צורך ואין לי צורך בקו-זו הייתה טעות מבחינתי-וגם הטעייה שכן בחוזה נאמרו דברים אחרים-בטח לא סיפור ההחזרה אחרי 24 שעות.
למיטב ידיעתי החוק במדינת ישראל מדבר על ביטול עיסקאות אחרי 14 ימים.
את המכשיר הראשי שלי אני רוצה להשאיר ברשותי ותלונתי רק למכשיר "המתנה".
נגרם לי נזק כספי -עוגמת נפש וביזבוז זמן מחברת דינמיקה וגם מסלקום-בבקשה טפלו בתלונתי.
כספי סוג הנזק :
החזרת טלפון המתנה וביטול הקו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן אלעזרי - אחראית פ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר אדרת ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר אדרת.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה