פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המכשירים שלהפ ברשת סלקום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
המכשירים שלהפ ברשת סלקום על הפנים
אין קליטה ברוב האיזורים
וסלקום בכלל מודה בכך אך לא מוכנה להחליף מכשירים רק בקניה חדשה
בושה לסלקום

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יעל-פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר נצר ונושא פנייתו טופל.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר נצר.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה