פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפת טכנאי מעבדה נושא התלונה:
פורמן אביעד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב הגביש 10 אזור התעשיה החדש נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי שני מכשירי MOTOROLA E-398 לפני חצי שנה לערך אחד המכשיריםשלי התחיל לעשות בעיות עושה לעצמו ריסטרט וכשהו נדלק הוא רושם הכנס סים שלחתי את אישתי לסדר את התקלה ולאחר בדיקה נאמר לה שהמכשיר תקין ואם היא רוצה שהוא לא יעשה לה בעיות שתפסיק להוריד אלוי מוסיקה תמונות וכו.. אני לא מבין לפשר החוצפה הזאת רכשתי בכוונה מכשירים אלו מתקדמים כדי להישתמש בטכנולוגיה הזאת אני משלם לסלקום ממיטב כספי עבור שני המכשירים ולא יעלה על הדעת שטכנאי מעבדה שלהם יגיד לאישתי שאם היא רוצה שהמכשיר לא יעשה לה בעיות שתפסיק להוריד לו מוסיקה תמונות ומשחקים הלא בישביל מה רכשתי מכשירים מתקדמים אלו .......אני לא מוכן לעבור לסדר היום על המקרה הזה דיברתי באותו יום בערב עם שירות לקוחות טלפוני אם בחורה בשם הילה אשר שמעה את הסיפור שלי ואמרה שהיא לא מאמינה למשמע אוזניה שנציג חברה יגיד דברים אלו והיא הפנתה אותי למרכז השירות חזרה להיתלונן למנהל המקום מספר הנייד שלי הוא 052-3931196 --אשמח אם תוכלו לעזור לי בתלונה זאת אם לא אצטרך ללכת בעצמי למרכז השירות ולהיתלונן על המקרה ואני אשאיר להם את המכשיר כי אם היתנהגות כזאת אני מתחרט בכלל שרכשתי מכשירים יקרים אלו שכן אין לי תועלת מהם בתודה מראש אביעד
עלבון סוג הנזק :
החלפת המכשיר לחדש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר פורמן בקשר לטלפונים שרכש וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאן - פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה