פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
student zone נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עם תחילת שנת הלימודים, הופיעו בטכניון דוכנים של כל החברות המנסות להציע שירותיהם המיוחדים לסטונדנטים. ביניהם, כמובן, גם סלקום. לאחר התייעצויות עם איש השירות, החלטתי להצטרף לשירות ה-student zone, המקנה 50% הנחה על שיחות המתבצעות בתוך רחבי הקמפוס.
ראשית, המרדף אחרי הפקס שלא הצליח להתקבל בסלקום ארך יותר משבוע (גם אחרי שאיש השירות הבטיח לי אישית שהפקס נשלח על ידו, ואם תהיה בעיה, שאפנה אליו- לא ניתן היה להשיג אותו...).
לאחר שהשירות הופעל, לבסוף, הופתעתי לגלות שבמעונות בהם אני מתגוררת (מעונות קנדה), הנמצאים בתוך הקמפוס, אין כיסוי לשירות!
בפנייה הרשונה לשירות הלקוחות, התבקשתי לנסות לכבות ולהדליק את המכשיר. לא עבד.
בפנייה השנייה, הייתי צריכה שהמוקד הטכני "יבדוק" את הנושא, ולגלות דרכו שאני נמצאת תחת אנטנה ללא כיסוי...באמת?!?
לבחורה שאמרה לי זאת לא היתה אפשרות לעזור לי ונאמר לי שאין מה לעשות, ושגם אם היא מפנה את התלונה למחלקת הנדסה, אין זה עניין של שבוע, או חודש, וזה יכול לקחת חודשים...
עד כמה שידוע לי, הגדרות האנטנות נמצאות בידכם, ואם השירות עבורו אני משלמת הובטח לגבי כל(!!!) רחבי הקמפוס, אתם מחוייבים לעמוד בהבטחתכם!
אני לא רואה סיבה שהפרוצדורה תיקח חודשים, ודורשת את טיפולכם המיידי בנושא.
כספי סוג הנזק :
השלמת כיסוי השירות! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ששון בקשר לשירות סטודנט זון וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מורן, פניות הציבור
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה