פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מכשיר שלא הושלם ונציגת מכירות שלא יוצרת קשר להשלים אותו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שיש שלפני החגים ה 30/9 נקבעה לי פגישה עם נציגת שירות של סלקום בכדי לשדרג את המכשיר ל IMOD בסופו של דבר שדרכתי למכרשיר אחר וכ20 דקות מאוחר יותר גיליתי שמידע רב אבד במעבר.
ייצרתי קשר מיידי עם אפרת נציגת השירות שהייתה בביתי ונקבענו לדבר ביום ראשון על מנת להעביר את כל המידע הנותר. מאז אני מנסה להשיגה ללא הצלחה. כולל דרך מוקד המכירות של IMOD שהבטיחו שתחזור אליי וזה לא קרה.
אין צורך לוסיף על הצורך במידע האבוד כמו גם על ההתייחסות המבישה
IMOD סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר -פניות הציבור, סל שם ותפקיד:

אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר שחר ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר שחר.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה