פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך של המשך נושא התלונה:
זאבי משה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
סלקום התקשרו אלי שוב והודיעוני שמחמת צנעת הפרט, "אין ביכולתם לפרסם את תוכן השיחה".......
אבל תוכן השיחה: הוסכם בין מר עופר וביני, כי תגובותיה של חברת סלקום הן מתומצתות לשקר המסתתר מאחורי "צנעת הפרט". למעשה, אין להם כוונה לפתור מאום, פרט לגירסת החותמת הלאקונית, שהנושא טופל - לשביעות רצון הלקוח. תגובתי היא שלא היו דברים מעולם וכחברה לתקשורת אין בידם כל ידע בסיסי תקשורת מהי. על פקסים שנשלחו, הם שלחו גלויה המבשרת כי הפקס התקבל והנושא הועבר לבירור. בבירור טלפוני הם טענו כי התקבל דף לבן וחלק. היתכן??????????
היתכן כי ימציאו תשובות ותחת סיסמא לאקונית "צנעת הלקוח" אין הם מפרסמים דבר, אך בשקר לבן הם טוענים כי העניין הוסדר לשביעות רצון הלקוח......
ולך מר עופר: צר לי לפגוע בך אישית, והייתי מכריז מזמן כי מקומי אינו עמכם. גם מספינה טובעת צריך לדעת מתי לברוח.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זאבי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה