פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שידרוג מכשיר בהוראת קבע חדשה בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש שידרגתי מכשיר ונדרשתי לשלם את התמורה בהוראת קבע חדשה
עלי לציין את מורת רוחי מהאופן שבו מסבכים את חשבונית החודשית החיוב החדש בהוראת קבע זיכוי זמן האוויר בחשבונית השוטפת הנושא הועלה לא אחת עי לקוחות רבים ושרת התקשורת הבטיחה לטפל בנושא למזלם של חברות הסלולר השרה התפטרה ולא ניראה פתרון באופק אודה על פתרון מעשי לנל מוטי שוע סלןלר 0526278428
אחוד חיובים וצמצום השורות בקיצור חשבונית ידודית לל פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר מוטי שוע ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר מוטי שוע
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה