פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
את מה שאומרים נציגי השירות של סלקום אפשר לרשום על הקרח...b נושא התלונה:
שרוני לימור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-21.12.2005 ניגשתי למרכז סלקום בחוצות המפרץ על מנת לשדרג מכשיר סלולארי. הנציגה הציעה לי מכשיר 1+1 אך כיוון שהשעה דחקה המליצה לי לחשוב בבית על סוג המכשיר ולחזור עד סוף החודש על מנת לממש את המבצע. ניגשתי שמח וטוב לב לסניף רגבה ב - 28.12.2005 ונדהמתי לגלות שהמבצע נגמר " כי זה גם עד גמר המלאי" אבל את זה מעולם לא שמעתי קודם לכן. לא עזרו הסברים, תחנונים ואף דרישות.פקידה אטומה שבה ושיננה - איאפשר המחשב לא נותן, אני מצטערת וכיוב ומנהל לא מתעניין ישב מאחרוי דלת חשמלית וסרב לעזור. ביקשנו שילכל הפחות יצרו קשר עם הסניף בחוצות המפרץ ויבררו את הנושא מול הנציגה או שייפנו לגורמים גבוהים יותר. גורנישט!! מצטערים. ובכן סלקום גם אנחנו מצטערים אם לא נקבל את זכותינו בה אתם התחיבתך לפנינו באמצעות נציגתכם 1. נצביע ברגליים2. נמשיך ונילחם.
לימור וחגי שרוני
כספי סוג הנזק :
מימוש המבצע כפי שהובטח ביחס לשידרוג שני מכשירים לד פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, אחראית בפניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' שרוני ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' שרוני.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה