פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טוקמן - החזרת יתרה למכשיר מספר 0528566669 נושא התלונה:
רהט ציונה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הטענתי את המכשיר לאחרונה בסך של 270ש"ח. המכשיר הפסיק משום מה לעבוד.נכנסתי לסניף באזור התעשיה ברעננה ע"מ לבדוק את המכשיר.הטכנאי בדק ולאחר מספר דקות השיב לי כי המכשיר תפס חלודה . ביקשתי את כספי בחזרה .נענתי כי אפשר להעביר את הסכום למכשיר אחר של חב' סלקום. מה לעשות אין לי אחר ואינני מעונין לרכוש נוסף. לפיכך נענתי -אין החזרת כסף.
זה סיפור המעשה. שאלותי הן:
1- מדוע כמו שקיבלתם ממני כסף אינכם מסוגלים להחזיר את כספי שלי. הכסף שייך לי ולא לכם.
2- עובדות הסניף יכלו להיות קצת יותר נחמדות. האמנם?
הנני מציע לכם לא להפסיד קליינט פוטנציאלי.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' רהט ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של גב' רהט.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.


תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה