חוסר רצון להתנתק |
נושא התלונה: |
שמש ירון |
שם/כינוי: |
יום רביעי 11 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
שרות לקוחות עיסקי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים פנינן לחברת סלקום וביקשנו להתנתק מהם עם תום ההתחייבות בת 3 השנים, נמסר לנו ע"י נציגת השירות האחאית על בית העסק שלנו כי קיימת התחייבות עד חודש דצמבר 2005 למכשיר אחד מתוך כ- 10 מכשירים ולכן אין אפשרות להתנתק לפני-כן, חיכינו עד 12/05 ולצערנו עד היום לא נותקנו, ביום 11/01/06 פנינו שוב לחברה ונציגת שירות לקוחות אמרה שהיא רואה את בקשתנו במערכת אך אינה מבינה מדוע איננו מנותקים ( ברור שבחוזה החד צדדי עימם לנו אסור להפסיק את הוראת התשלום...) מותר לציין כי המכשירים אינם פעילים מזה מס' חודשים היות ועברנו לחברה מתחרה, - אולי זו הסיבה לנקיטת הסחבת?, נמסר לנו באותה שיחה שאשת הקשר תשוב אלינו עוד באותו יום , אנו עדיין ממתינים לשיחה ממנה, האם היינו ממתינים אילו היינו מזמינים התחברות של העסק לשירות- מן הסתם נציג היה מגיע עוד באותו יום...
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי של ההתקשרות בינינו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|