פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון להתנתק נושא התלונה:
שמש ירון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שרות לקוחות עיסקי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים פנינן לחברת סלקום וביקשנו להתנתק מהם עם תום ההתחייבות בת 3 השנים, נמסר לנו ע"י נציגת השירות האחאית על בית העסק שלנו כי קיימת התחייבות עד חודש דצמבר 2005 למכשיר אחד מתוך כ- 10 מכשירים ולכן אין אפשרות להתנתק לפני-כן, חיכינו עד 12/05 ולצערנו עד היום לא נותקנו, ביום 11/01/06 פנינו שוב לחברה ונציגת שירות לקוחות אמרה שהיא רואה את בקשתנו במערכת אך אינה מבינה מדוע איננו מנותקים ( ברור שבחוזה החד צדדי עימם לנו אסור להפסיק את הוראת התשלום...) מותר לציין כי המכשירים אינם פעילים מזה מס' חודשים היות ועברנו לחברה מתחרה, - אולי זו הסיבה לנקיטת הסחבת?, נמסר לנו באותה שיחה שאשת הקשר תשוב אלינו עוד באותו יום , אנו עדיין ממתינים לשיחה ממנה, האם היינו ממתינים אילו היינו מזמינים התחברות של העסק לשירות- מן הסתם נציג היה מגיע עוד באותו יום...
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי של ההתקשרות בינינו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור -סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שמש מאירבקשר לניתוק קו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה