פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר כספי על חיוב שלא כחוק על חריגה מחבילת הגלישה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אל: חברת "סלקום", מחלקת פניות הציבור
עותקים:
מבקר המדינה – נציבות תלונות הציבור, רח' הארבעה 19 תל אביב
משרד התקשורת – מחלקת פניות הציבור, אחד העם 9, תל אביב 61290
משרד התקשורת – מנהלת תחום הגנה על הצרכן, מירב שטרוסברג אלקבץ
הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת – רח' בנק ישראל 5, ירושלים
המועצה הישראלית לצרכנות – ת.ד 20413 תל אביב 61200
ידיעות אחרונות" – מדור צרכנות, לידי דני שדה"
"כל-בו-טק" – לידי רפי גינת, משרדי "רשת – נגה", הברזל 23 תל אביב
אתר וואי-נט, מדור צרכנות, לידי מירב קריסטל

הנדון: בקשת החזר כספי

אני שולח מכתב זה בבקשה מפורשת להחזר כספי על חיוב שלא כחוק על חריגה מחבילת הגלישה
בתאריך 4/9/11 עיינתי בחשבון שלי וגיליתי שחשבון שלי עומד על יותר מ-800 שקל כאשר כמעת כל הסכום נובע מחריגת מחבילת אינטרנט
לאחר שראיתי סכום התקשרתי לברר למה הסכום כל כך גדול,
קיבלתי תשובה מאת נציגת שירות שעלות החריגה היא משמאותית מאוד, אך היא לא יכלה לענות לי כמה עולה כל KB של חריגה ועשתה חישוב פשוט על ידי חלוקה ונאמר לי כי החיוב הכספי מוצדק
היא ציינה שקיבלתי מסרון על כך שאני ניצלתי 75% לכן לא ניתן לעשות כלום כדי לקבל החזר מלבד להתחייב לחבילת אינטרנט בעלות 125 ש"ח לארבע חודשים
כמו כן מסתבר אחרי זה שסכום הזה ללא מע"מ
יום לאחר מכן לאחר בירור מעמיק שערכתי בתקנות משרד תקשורת ורשיון כללי לחברת סלקום,
ופירות מחירים סלולרי לעובדים כי"ל
עולה כי:
1. מחיר חריגה של MB אחד מחוץ לחבילה הינו שקל אחד.
2. לפי רשיון עסק כללי סעיף 75ד הייתי עמור לקבל מסרון על ניצול 95% מחבילת הגלישה:.
לאחר שיחות טלפון חוזרות ונשנות עם נציגי חברתכם (שמות תאריכים ושעות שמורות אצלי),כדי לברר למה לא נשלח לי מסרון על ניצול 95% מכל מני סיבות בנוסח "לא יכולנו לשלוח כיוון שגלשת", "לא ניתן לשלוח מסרון אחרי שחרגת" וכו.
ביקשתי מאביב מנהל מוקד אינטרנט שישלחו לי את המסמך שיכול להוכיח שלא ניתן לשלוח מסרון אחרי חריגה אך התברר שהכול רק מילולי ואין מסמך שמפרט תיאר המערכת ומגבלות שלה
לאחר שאלתי אותו למה חיוב על חריגה שונה ממה שרשום אצלי בחוזה (שקל אחד) אף מנציגים לא יכל לענות.


אפנה בהקדם להתייעצות משפטית ואגיש תביעה משפטית נגד חברתכם באם לא תזכו אותי בסכום המדובר. בנוסף, בזבזתי כחצי יום עבודה על השיחות הללו ואני דורש פיצוי הולם.
כמו כן, במקרה זה אמשיך את המעקב אחרי הטיפול בפנייתי מול כל הגופים המכותבים למכתב זה ואעמוד עמם בקשר – מתוך מטרה להשיג טיפול נאות, הוגן ומהיר בפנייתי זו.
נא אשרו במיידי את קבלת מכתב זה וכמו כן את הזיכוי המדובר בתוספת פיצוי.
מכתב זה נשלח לאחר שלושה ימים ו - 7 שיחות טלפון שהתקיימו ביני לבין נציגי חברתכם, בתאריכים ושעות השמורים אצלי, שיחות בהן הודעתי מפורשות על רצוני לקבל את ההחזר. נתקלתי בשירות קלוקל ומחסום מצד חברתכם וחוסר זיכוי מפתיע ומביש.
בתודה ובציפייה לטיפול מהיר,
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אור - אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יורי לויטנוס בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
שבע רצון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה