פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוקד הטלפוני שלח למרכז שירות לא נכון. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני מספר שבועות התקשרתי למוקד הטלפוני של סלקום לשאול מה הפרוצדורה של קניית והרכבת דיבורית לרכב. אמרו לי שעלי לקנות דיבורית. שאלתי איפה והפנו אותי למוקד שבקניון גבעתיים. הגעתי לקניון במיוחד בשביל זה, ושם נאמר לי שאין להם בכלל דיבוריות למכירה.
לבסוף לא רכשתי דיבורית, כיוון שלא היה לי זמן יותר באותם ימים לחפש דיבורית במקום אחר.
פיצוי ותשובה ומהימנה של השאלה איפה קונים דיבורית!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יעל-פניות הציבור סלקום שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גב' בר באמצעות אתר תלונה, שוחחו עימה נציגי חברתנו.

מטעמי חיסיון לקוח, לא נוכל לפרט את אופן הטיפול.

בברכה,

סלקום ישראל בע"מ


תגובה:



עם קבלת פנייתה של גב' בר באמצעות אתר תלונה, שוחחו עימה נציגי חברתנו.

מטעמי חיסיון לקוח, לא נוכל לפרט את אופן הטיפול.

בברכה,

סלקום ישראל בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה