פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שיחות לחול שלא ביצעתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.8 קיבתי חשבונית במייל ולהפתעתי קיבלתי חשבון הגבוה ב 100 שח מהחשבון הרגיל בפירוט הסתבר שחייבו אותי 96 שח על שיחות לחול שלא ביצעתי ממכשיר הפלאפון שלי. פניתי לסלקום טלפונית ואחרי שיחה עם נציג מזלזל במיוחד החלטתי לגשת פיזית למוקד שירות ומכירות בחוצות המיפרץ בחיפה כשהסברתי להם את הבעיה הם אמרו ששיחות אלו בוצעו על ידי ואני היתקשרתי לחול במילים אחרות קראו לי שקרנית. הסברתי להם שבחיים לא ביצעתי שיחות לחול אפילו לא שיחה אחת , בנוסף לא היתה לי בחיים חבילת שיחות לחול אין לי שום טעם להתקשר מה גם שאין לי אף אחד בחול . ביקשתי שיזכו אותי מיכוון שאני לא התקשרתי ובדקתי את יום השיחה וביום זה הייתי בחופש בבית לבד..
היות ואני לקוחה ותיקה של החברה קיוויתי שיזכו אותי אך הם התעלמו מבקשתי זילזלו והשפילו אותי(ישנם הוכחות מוקלטות)
אחרי יותר מחצי שעה של מילחמה ביני לבין הנציגה היא החליטה שתפתח קריאה לביטחון שיבדוק אם לא פרצו לי לקו טלפון והשתמשו בו שלי לבצע שיחות לחול . ביקשתי מהנציגה אישור על פתיחת הקריאה היא ענתה לי שהיא לא חייבת לי כלום ולא מוכנה לאבד את מקום העבודה שלה בישבילי...
אשמח אם מישהו ימצא פיתרון כי אני כבר מתוסכלת
כספי סוג הנזק :
החזר של 96 שח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה