פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנחנו נמצאים במסלול ללא ההגבלה - להפתעתנו גילנו בבדיקת חשבון שגרתית כי עלנו לשלם חריגה של 600 ש"ח בחשבון אחד 530 ובשני 70 התקשרנו לנציגי שירות נאמר לנו שחלה טעות במחשבי החברה והבעיה תפתר , החלטנו לא לסמוך על כך נגשנו לסניף ושם נאמר לנו שיש טנעות ,
לאחר שעמדנו בתוקף על כך שיבוצע זיכוי במקום נאמר לנו שכך יהיה ותוך מספר ימים נראה שהכל סודר , לצערנו עברו שבועיים והטעות טרם תוקנה , אציין שזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה יש לנו עשרות תיעודים אצל סלקום על טעויות שבוצעו ..אנו חוששים שגם הפעם אנו נשלם את מחיר נמאס לנו לפרנס את החברה .
כספי סוג הנזק :
זיכוי מידי ופיצוי כספי על בזבוז ימי עבודה ועוגמת נפש איוומה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה