פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות קליטה קשות שלא מקבלות מענה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כשבועיים עברתי דירה לשכונת נחלאות בירושלים. בביתי, דירת קרקע, אין כמעט קליטה סלולרית של סלקום. מנגד, יש קליטה של כל יתר המפעילים - מה שמלמד על כך שלא מדובר בבעיות תשתית בביתי.

פניתי סלקום בבקשה לקבל מענה להיעדר הקליטה, אך נמסר לי כי "החברה פועלת על מנת לשדרג את מערך הקליטה בכל הארץ בחודשים הקרובים, ועל כן אין באפשרותנו להמציא לך פתרון נקודתי". היעדר הקליטה נרשם גם במכשיר הסלולרי שלי, כמו גם בנטסטיק לגלישה סלולרית.

אני מבקשת מסלקום להמציא פתרון תשתיתי לסוגיית הקליטה.
שיפור דחוף בקליטה הסלולרית פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה