פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקה פרונטלית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון חוצות אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך שלעיל ניגשתי למרכז שירות בקניון חוצות אשקלון במטרה לנייד מספר ולרכוש סמסונג גלקסי 3 עם התלבטויות רבות לגביו.
הנציגה אור שמכרה לי הסבירה שניתן לבטל עסקה תוך 14 יום אם נעשה שימוש סביר במכשיר ושהוא צריך לחזור באריזתו המקורית וללא פגם וציינה שאם אני מכיר את הנוהל של ביטול עסקה ועניתי שכן עד 14 יום כשהוא שמור כראוי.
חשוב לציין, שלא ניתנה לי האפשרות לבדוק את המכשיר ולתפעל אותו במרכז שירות ולהחליט אם הוא לשביעות רצוני מכיוון שהציגה לא ציינה בפניי שיש אופציה כזאת.
הניוד בוצע רק בשעה 22:00 בלילה ועל כן לא הייתה לי אפשרות לנסות אותו ולבדוק את איכותו . ברגע שהקו נוייד ביצעתי 2 שיחות שגרמו לי להבין שאני לא מעוניין במכשיר הזה וכבר למחרת ניגשתי למרכז שירות באשדוד לביטול עסקה ונאמר לי על ידי הנציג (שאינני יודע את שמו) שאני יכול לבטל עסקה רק בתנאי שארכוש מכשיר אחר ואני סירבתי לכך. הנ"ל קרא למנהל שטען שלא ניתן לבטל עסקה כי יצאו שיחות בודדות מהמכשיר. אני ממש כעסתי כי ראשית לא עברו אפילו 24 שעות מרגע הרכישה ושנית כי לא ניתנה לי האפשרות להחליט אם אני רוצה אותו בכלל והמכשיר חדש עם הניילון והכול באריזה המקורית ללא שימוש כלל וכלל וכרגע אני צריך להפסיד 5000 שח כי יצאו ממנו מספר שיחות שבלעדיהן לא יכולתי להבין שאני לא מעוניין בו.
מכשיר נוצר כדי להוציא ממנו שיחות וכך בודקים אותו ואם הנציגה הייתה מאפשרת לי לעשות שימוש לפני הרכישה הייתי מוותר על כך מלכתחילה ולא הייתי מבצע דבר.
המנהל הציע לי למכור אותו וממש הזדעזעתי מרמת השירות והיחס למקרה זה ושלא נדבר על העקשנות והחוסר הבנה שגילה המנהל כלפיי שטרח לסכם את השיחה בכך שאמר לי לחזור לאשקלון ויטפלו בי שם.
יצאתי כעוס וממורמר ממרכז השירות ולצערי המוקד שירות טלפוני היה סגור.
למחרת טלפנתי שוב למוקד והנציגה ציינה בפניי שהם לא יכולים לבטל עסקה טלפונית כי הם לא רואים את מצב המכשיר ושעליי לגשת למרכז השירות באשקלון ושם יבטלו לי.
ניגשתי למרכז השירות באשקלון והסברתי לנציגה הילה (נציגה מקסימה) את שרשרת הדברים והיא קראה לאחמש״ית בשם שני שהנ״ל טענה שנעשו שיחות וזה מוריד מערך המכשיר וכמובן שהתנגדתי נחרצות לטענות אלה כי לאחר מספר שעות חזרתי למרכז שירות לבטל עסקה ובנוסף בגלל כל הסיבות שציינתי קודם לכן. היא קראה למנהל מרכז בשם נועם שהנ״ל טען שלא ניתן לבטל עסקה מאותן סיבות והסברתי שוב ושוב את כשל הדברים ואת זכותי לבטל עסקה כי לא ידעתי את איכותו של המכשיר ולא הייתה לי האפשרות להתנסות בו טרם רכישתו ובעיניי זה כמו עסקת רוכלות בדיוק.
המנהל התעקש שמוכן להחליף אותו לחדש מכיוון שהיו לי איתו גם בעיות טכניות שתרמו לרצוני לבטל עסקה.
כמובן, שאני לא יצאתי שבע רצון מכל המצב ונועם הבטיח שידבר עם הנציגה שמכרה לי את המכשיר וישאל אותה מדוע לא נתנה לי להתנסות בו לפני רכישתו ויחזור אליי עם תשובה ביום א׳ .
למיותר לציין ,כמה אני מאוכזב קשות ועמוקות מהשירות שקיבלתי כלקוח בן יום אחד מחברת סלקום ומהתנהגותם של אנשי הצוות כאשר מדובר בוויתור על בונוס מכירה. יחס מזעזע ומחפיר בעל סטנדרטיים מאוד נמוכים שלא עולים בקנה אחד עם חברה מכובדת שנותנת שירות ללקוחות רבים.
לסיכום , אני תקווה שאקבל תשובה הוגנת ממנהל מרכז השירות באשקלון ושיבקש ממני להגיע לביטול העסקה ולקבל את מבוקשי וזכותי.
במידה ולא אני אפנה להמשך טיפול מול בית המשפט לקבל את זכויותי כצרכן.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה מיידית !!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה