פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר! חיובים לא נכונים ואין עם מי לדבר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של סלקום (מקווה שבקרוב אוכל להגיד "לשעבר")

כלקוח עיסקי שמשלם בין - 2000 1000 שח כל חודש בתמימות אולי ציפיתי שיעשו לי את החיים קלים יותר אך לא כך היה הדבר.

כיוון שרוב הזמן אני עובדת בחו"ל הכרטיס האשראי שלי הוא כרטיס זר כך שכל חודש טורטרתי מחדש לשלם דרך הטלפון את הסכום כיוון שאין ביכולתם להוסיף את הכרטיס אוטומטית למערכת. (למרות שבעבר היה ניתן לפני שקיבלתי כרטיס חדש- אותו כרטיס רק תוקף מעודכן). הסבירו לי שהדרך הכי קלה היא להגיע לסניף (כשאני מבקרת בישראל) ולהסדיר את הנושא, ושאם הייתי לקוח פרטי היה הרבה יותר קל לסדר את הדברים האלה בטלפון, פחות ניירת כנדרש מלקוח עיסקי, לכן אם כבר אגיע לסניף רצוי באותו זמן לשנות בעלות. וכך עשיתי:

הגעתי לישראל בחודש מאי השנה ומיהרתי לסניף סלקום בכפר סבא, שם "טיפלה" בי בחורה בשם נטלי,

1.שינתי את הבעלות מבעלות עיסקית לבעלות פרטית
2. עדכנתי באותו יום וזמן את אמצעי התשלום על שם אימי - כדי להקל את נושא כרטיס האשראי הזר לכרטיס ישראלי.
3. באותו זמן שיניתי את התוכנית לנמוכה ביותר כדי שבזמן שהותי בחו"ל לא אצטרך לשלם סכומים כל כך גבוהים ללא שימוש במכשיר.

מחודש מאי ועד היום טורטרתי וכיום מסתבר שהשעתיים בסניף בכפר סבא היה זמן מבוזבז לחלוטין,
מאז מאי ועד היום אני ממשיכה לקבל חיובים לא נכונים ועדיין על שם החברה מה שרק מסביר שלא עודכן דבר במערכת סלקום.
בנוסף לזאת, אני מחוייבת כל חודש קנס נוסף אל אי תשלום, למרות התעלמותם המוחלטת מניסיונות ההתקשרות עימם בכדי להסדיר את הנושא. (הם לא עונים לאימיילים) ועד אשר התקשרו לדבר איתי, הנציגים שלהם נשמעים כמו תקליט שבור, חוזרים על אותו משפט ולא מקשיבים כשאני מנסה להגיד להם שעדכנתי את נושא התשלום, שיניתי את הבעלות וכמו כן שיניתי את התוכנית שיחייבו אותי כפי שסוכם ולכרטיס האשראי של אימי כמו שמצויין אצלהם במערכת..

בביקורי האחרון בארץ בתחילת חודש אוגוסט הופתעתי לגלות כי סלקום סגרה לי את הקו ולאחר מספר ימים הפכה את הטלפון ל טוק מאן, שוב שלחתי מייל לפניות הציבור, שלא ענו, ואז שוב לאימייל מתוך האתר שלהם עד שחזרו אליי בטלפון.

שיחה עם נציגה בשם איילה שוב היה ביזבוז זמן, ולאחר מכן שביקשתי לדבר עם מנהל לאחר שלושה ימים התקשר וגם הוא מתברר יודע לחזור על דבריו שוב ושוב, בהבדל יחיד שהוא הודה שהמסמכים להעברת בעלות ושינוי תוכנית אצלו ולא עודכנו כראוי – ובצורה חריגה יעשה את העברה בטלפון ועוד הוסיף לערער בדבריי שאם לא אוכל להוכיח את השינוי בהסדר התשלום אין ביכולתו לעשות כלום.

הסכום הוא לא גבוה, והוא לא מה שמפריע לי, מפריע לי שסלקום מחייבת כל סכום שהם רוצים ללא קשר למציאות וללא קשר למה שנחתם וסוכם. אני הוצה לסגור את הנושא כמה שיותר מהר אך רוצה שיחייבו אותי את הסכום הנכון.

לשמחתי, ואולי לאחר כל התסכול שסלקום גרמה לי, מצאתי את כל הניירת ושלחתי אותם לסלקום, אני מחכה לתשובה.
אני רוצה להגיד שלא נתקלתי בדבר כזה בחיי, סלקום היא חברה מאוד לא מסודרת ולא מקשיבה ללקוחותיה.
אני לא רוצה להיות חייבת לאף אחד כסף, ומעוניינת לפתור את הנושא כמה שיותר מהר, אני לא מאמינה שאם אשלם את הסכום שהם מבקשים יהיה קל לרדוף אחריהם ואז לקבל החזר על הטעות שעשו כי אין עם מי לדבר, לכן אני רוצה להיות מחוייבת בסכום הנכון מלכתחילה ללא ריביות וקנסות שמקורן מטעויות של צוות סלקום, לשלם את הסכום שסוכם ובזה לסיים כל קשר עם חברת סלקום.

אשמח לקבלת חוות דעת מקצועית באם לא תהיה תשובה מסלקום. יש לי את כל המסמכים החתומים שמעידים שכל שאמרתי נכון בהתאם לתאריכים שציינתי.

תודה ובברכה,
לקוחה מתוסכלת
חיוב נכון על פי ההסכם. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה