פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר אחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת סלקום הוליכה שולל במשך שנה שלמה לקוח . לוחם בצהל .הבן שלי רכש פלפון מסוג גלקסי 2 ומיד החלו בעיות עם המכשיר ותקלות . מיום שהמכשיר נרכש הגיע לתיקון עשרה פעמים במשך שנה . הכל לפי היציאות של הבן לוחם בחיל הים . כל פעם מגיעים לסניף סלקום בראשון לציון. ושוב חחוזר חלילה מעדכנים גרסת הפעלה ומפרמטים . כפי שעשו קודם ומבטיחים שלא יקרה שוב ויחליפן את המכשיר אם תחזור התקלה . וחוזר חלילה . מיד התקלה חוזרת . ככה הצליחו למשוך במשך שנה והיום יוצא מנהל מרכז השירות ואומר אדוני אני לא חייב לתת לך שירות אלא אם כן תעשה ותרכוש ביטוח על חשבונך . נוכל מדופלם לחלוטין . איפה הבטחות שהמכשיר יוחלף ?משכו את הזמן עד תום שנת האחריות . נוכלים
בזבוז זמן סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה