|
|
|
|
|
|
תיקון מכשיר אחריות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חברת סלקום הוליכה שולל במשך שנה שלמה לקוח . לוחם בצהל .הבן שלי רכש פלפון מסוג גלקסי 2 ומיד החלו בעיות עם המכשיר ותקלות . מיום שהמכשיר נרכש הגיע לתיקון עשרה פעמים במשך שנה . הכל לפי היציאות של הבן לוחם בחיל הים . כל פעם מגיעים לסניף סלקום בראשון לציון. ושוב חחוזר חלילה מעדכנים גרסת הפעלה ומפרמטים . כפי שעשו קודם ומבטיחים שלא יקרה שוב ויחליפן את המכשיר אם תחזור התקלה . וחוזר חלילה . מיד התקלה חוזרת . ככה הצליחו למשוך במשך שנה והיום יוצא מנהל מרכז השירות ואומר אדוני אני לא חייב לתת לך שירות אלא אם כן תעשה ותרכוש ביטוח על חשבונך . נוכל מדופלם לחלוטין . איפה הבטחות שהמכשיר יוחלף ?משכו את הזמן עד תום שנת האחריות . נוכלים
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|