פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם בשל גלישה לא רצונית ומכוונת של מכשיר אייפון. נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני הייתי לקוח סלקום במשך 12שנים עד כלפני חודש. לפני כחודש (הייתי עדיין מנוי של סלקום) החלפתי את המכשיר הישן שלי במכשיר אייפון אותו קיבלתי במתנה ללא כל תדרוך.
מכשיר האייפון שמטבעו מחפש רשתות גלש שלא בשליטתי וכוונתי באינטרנט ומאחר שברשותי היתה חבילת אינטרנט קטנה ביותר באותו הזמן חרגתי בקלות רבה ממה שהוקצה לי במסגרת חבילה זו. לאחר יומיים של שימוש באייפון קיבלתי מסלקום הודעה על כך שחרגתי מההקצאה ולכן אחויב בסכום כסף רב. חשוב לציין שלא היה לי כל מושג שהמכשיר גלש באופן עצמאי עד לאותו רגע מאחר וכפי שציינתי לא קיבלתי תדרוך על המכשיר ואיני מבין בנושא המחשבים והאינטרנט. באותו רגע פניתי לנציג סלקןם בתחנת קבלת קהל וציינתי בפניו את כל מה שקרה. הנציג חסם את אפשרות הגלישה אך לא ציין בפני שבמשך היומיים האלו הגעתי לסכום חיוב מוגזם של 700 ₪, פרט אותו גיליתי
כשהגיע החשבון. בעקבות החשבון המופרז פניתי לנציגת סלקום בתחנת קבלת הקהל אך זו סירבה לקבל את בקשתי לזיכוי למרות כל ההסברים. ברצוני לסכם את המכתב בכך שהסכום אותו חייבתם אותי בגין
גלישה לא מכוונת באינטרנט הינו מופרז לכל הדעות. אם תואילו בטובכם לבדוק את האתרים בהם גלשתי תיווכחו לדעת שמדובר באתר אחד בלבד ולא למספר אתרים מאחר ולא בצעתי גלישה באופן רצוני. כמו
כן אני מצפה שלחברה יהיה אמון בלקוחות נאמנים מזה שש שנים. לאור חוסר האמון שלכם וחוסר הרצון לזכות אותי על סכום החיוב עברתי לחברת אורנג' למרות שהייתי רוצה להישאר בסלקום. חבל
שהחברה מוותרת על לקוחותיה בכזו קלות בגלל טעות תמימה שכזו.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על סכום החיוב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה