פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק של 500 ש"ח נושא התלונה:
נעים ניסים שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: חברת סלקום מיישמת את שיטת "מצליח", לצורך גביית כסף מלקוחותיה

שלום רב,

בתחילת חודש יולי שידרגה אימי את המכשיר הסלולרי שברשותה למכשיר סמארטפון, דגם המאפשר גלישה באינטרנט.
במשך 3 השבועות הבאים, בזמן שחיכתה להתחבר כלקוחה חדשה בחברה הסלולרית "הוט מובייל", נותרה אימי לקוחה של חברת סלקום, במסלול בו אין תשלום מראש על גלישה באינטרנט. היות וכך, בכל השבועות הללו הופיעה לה הודעת "שגיאה" על מסך המכשיר הסלולרי, לפיה "לא ניתן להתחבר לרשת האינטרנט".

באמצע חודש אוגוסט קיבלה אימי את פירוט החשבון החודשי מחברת סלקום ונדהמה לגלות שעליה לשלם כ-500 ₪ עבור גלישה באינטרנט הסלולרי. אחי הצעיר פנה לחברת סלקום ורק לאחר שיחות ארוכות ומתישות עם נציגת אי-שירות הלקוחות, הוסכם כי יישלח לו באימייל פירוט הגלישה הסלולרית מהמכשיר של אימי.

כאשר קיבלנו את הפירוט, גילינו כי במשך 3 השבועות המדוברים, מדי שעתיים, מופיע חיוב עבור גלישה באינטרנט. כן, מופיעים פירוט על גלישה גם בשעות הקטנות של הלילה. הופתענו מאד ושוב ניסינו לדבר עם מוקד אי-שירות הלקוחות של סלקום. הנחנו שמדובר בטעות מחשב, בחיוב שגוי, בניסיון מתקדם של שיטת "מצליח". מחברת סלקום נמסר לנו שאימי הייתה מחוברת בכל השבועות הללו לאתר ה-facebook ומדי כשעה וחצי האתר הוריד עדכון, דרך רשת האינטרנט, ועל כן מופיעים אין-ספור החיובים אותם ראינו.

כל ניסינותינו להגיע ולדבר שוב עם מנהל אי-שירות לקוחות, לנסות ולשאול כיצד ייתכן שאכן המכשיר התחבר לרשת האינטרנט, למרות שעל המסך הופיעה בכל הזמן הודעת שגיאה האומרת כי לא נוצר חיבור ולא ניתן לגלוש ברשת האינטרנט, נפלו על אוזניים ערלות.

מובן לנו כי מצב החברות הסלולריות הוותיקות, כדוגמת סלקום, בכי רע. השחקניות החדשות בשוק פוגעות להן בכיס, והן ינסו כל שיטה, חוקית או לא חוקית, כדי לינוק מהציבור כספים. אך קיים הבדל בין העלאת מחירים ובין גבייה על שירות שלא ניתן, שירות שלא הייתה קיימת אפשרות אפילו לקבלו.

אימי כעת כבר לא לקוחה של חברת סלקום. גם אבי ואני לא. כנראה (בתקווה לפחות) שגם לא נהיה בשנים הבאות. אנו פונים אליכם בתקווה שאולי לכם כן יסכימו להקשיב. לא ברור לנו כיצד ייתכן מצב בו למרות שמופיעה הודעה לפי לא ניתן להתחבר לרשת האינטרנט, מתבצעת לכאורה גלישה ולקוחות תמימים מקבלים חיובים על סך מאות שקלים.



בכבוד רב,
ניסים נעים
טל' 052-8651887
כספי סוג הנזק :
החזר סכום של 500 ש"ח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה