פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר בגלישה עקב אי מסירת מידע נושא התלונה:
נס אביבה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/8/12 ניגשתי לסניף חוצות המפרץ עם מכשיר סליידר (דור 2). כ"כ רכשתי מחברה חיצונית מכשיר סמארטפון (דור 3.5). הייתי במסלול חיילים (59 ₪ לחודש). רציתי לעבור למסלול דבר חופשי ובאותו מעמד רכשתי סים חדש (דור 3.5). הנציגה שירן הסבירה לי כי המסלול "דבר חופשי" יכנס לתוקף ב 27/8/12. שאלתי מה קורה עד 27/8/12? הנציגה אמרה שאמשיך להיות במסלול חיילים. הנציגה לא טרחה להסביר כי גלישה במכשיר דור 3.5 הינה מהירה פי כמה והחריגה מעבר למסלול הישן תחוייב בעלות גבוהה מאד הנציגה אף סייעה לי בהכנסת הסים החדש לסמארטפון ושלחה אותי לדרכי. בתאריך 12/8/12 ביצעתי בירור חשבון בנייד, הסתבר שהסכום קפץ מ-59 ש"ח ל-595 ש"ח. ניגשתי באותו יום לסניף חוצות המפרץ, שם הנציגה הכחישה כי ראתה בכלל את המכשיר סמארטפון שלי ולכן לא הרגישה צורך לנדב מידע חדש. מאז פניתי פעמים נוספות לשם הבהרה וביטול החיוב אולם נעניתי בשלילה ע"י מספר "מנהלים"/עובדים. הועברה פניה לאמיר, מנהל שירות לקוחות בסניף, תשובתו היתה שלא ניתן לתת זיכוי בגלל שזה נוגד את מדיניות סלקום. אמיר הציע לפרוש את הסכום למס' תשלומים. בתאריך 3/9/12 לאחר שחוייבתי במלוא הסכום (683.33 ₪) ניגשתי לסניף כדי לדבר עם אמיר. הגיעה מנהלת שהציעה שתדבר עם אמיר אך לא אוכל לדבר איתו פרונטאלית שכן זה נוגד את מדיניות סלקום. המנהלת חזרה עם תשובה לפיה אקבל זיכוי של 30 ₪ X 4 חודשים. סרבתי ואז הגיע מנהל בשם אלעד שידע מהי השתלשלות העניינים על בורייה. הלה התעקש לתת לי את הזיכוי של 30 ש"ח 4X חודשים. כששאלתי בגין מה הזיכוי, לא קיבלתי מענה. למקום הגיעה הנציגה שירן. לשאלתי: מדוע לא הסבירה לי שגלישה במכשיר דור 3.5 תעלה יותר מגלישה בדור 2, החלה לגמגם ולענות תשובות שאינן קשורות לענין. לפתע אמר אלעד בכעס: "את המכשיר לא קנית מאיתנו ואנחנו בכלל לא חייבים לתת לך את המידע בקשר למהירות גלישה". את אמורה לדעת את זה". הסברתי שאין ולא היתה לי שום אפשרות לדעת זאת. ברור לכל כי אילו הייתי מקבלת מידע לא הייתי גולשת. עוד ברור כי המדובר בהכשלת, הטעיית והעלמת מידע מהציבור באופן מכוון, דבר המעיד על הונאה. יצויין כי בעת שהותי בסניף חוצות המפרץ ב-3/9/12 אנשים שונים צרחו על נציגי סלקום כי גובים מהם סכומי עתק בגין גלישה שלא בוצעה על ידם, ייתכן ומדובר בענין שיטתי בסניף זה/חברה זו.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מוחלט בגין גלישה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה