פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה זבל, יורקים ללקוחות בפנים. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אני לקוח ותיק בסלקום, משנת 2004 או 5 אם אני לא טועה. בקיצור לפני שנתיים קיבלתי מכשיר מעאפן מנציג מכירות והתחרטתי בדיוק כשהגעתי הביתה. התקשרתי למוקד שלהם אמרתי שאני רוצה לבטל את העסקה ולקחת מכשיר אחר במקום. שם הם שאלו אותי כמה זמן דיברתי וכמה הודעות שלחתי והאם גלשתי. בבדיקה שלי יצא שדיברתי דקה ועשר שניות בערך ושלחתי אולי 3 הודעות (שגם הם היו לנציג שמכר לי את המכשיר שהיה חבר שלי וגם בתור נסיון כתיבת הודעה ממכשיר עם מסך מגע בפעם הראשונה) וגם הדקה וכמה שניות היו לאותו הנציג שדיברתי איתו בדרך הביתה להודות לו. בקיצור התברר גם שהורדתי אפליקציה שבפועל נציגת שירות נוספת אצלהם במוקד הורידה לי מקלדת נוחה יותר (בסגנון המקשים הישנים). אז במוקד הטלפוני אמרו שאין שום בעיה להחליף אם דיברתי פחות מ10 דקות. הגעתי למוקד יום אחרי ואיך אני אגיד את זה שמו עלי זין ובגדול. במיוחד המנהל שם אמר לי שום דבר אין מה לעשות תתרגל למכשיר. אז אמרתי יאללה נתרגל בצער, נדפקנו אז נדפקנו. הגעתי הביתה, החזרתי את המכשיר לקופסה והשתמשתי למשך כשנה במכשיר עתיק שהיה ברשותי מלפני. ואחרי שנה נתתי למכשיר החדש הזדמנות. התברר כי האוזניה, המיקרופון והמצלמה שלו מאוד רגישים לסביבת אבק (סביבת העבודה שלי) פי 500 משאר המכשירים שהיו ברשותי והתחיל מסע תיקונים של כמעט כל חודש או אפילו פעמיים בחודש שבכל פעם אני מבקש שיחליפו לי אותו כבר למשהו אחר ושאני לקוח לא מרוצה בכלל. אבל כמו בכל יום בסלקום לא מעניין איך הלקוח מרגיש כל עוד הוא משלם. שירגיש חרא, לכסף שלו אין רגשות. בקיצור אחרי איזה 50 תיקונים כבר נמאס לי והתרגלתי שחברים שלי נשמעים כמו חייזרים בשיחות והמצלמה מצלמת כמו הנוקיה הראשונה שיצאה עם מצלמה למרות ה5 מגה פיקסל שיש לה וגם התרגלתי שכשהטלפון שלי מצלצל הציפורים בורחות מהשמע הדפוק והגעתי למצב שאני לוקח אותו לתיקון כשהוא ממש מת (וממשיך להתחנן שיחליפו לי אותו והייתה תקופה שכבר לא עניין אותי לאיזה מכשיר, אפילו למכשיר עם מקשים ושחור לבן). ואתמול הגיע השיא. הגעתי לסניף לאסוף את המכשיר שנשלח לפני שבוע לתיקון ואני מקבל שקית אדומה עם פצפצים ובתוכו המכשיר עוד יותר מפורק ממה שהבאתי להם. ועליו מדבקה ענקים של בנ"ת. בלתי ניתן לתיקון. ואני אומר לו אז תחליף את המכשיר מה הבעיה למה אני משלם ביטוח? איזה 70 שקל על חודש על מה? בשביל לקבל שקית בחזרה? ועוד שהטכנאי אפילו לא טרח להרכיב את המכשיר בחזרה? הוא אומר לי שאני צריך להשתתף עם סלקום ב 877 שקל מהכיס שלי כדי לתקן את המכשיר הזה. כי זה יקר להם מדי לתקן לי לבד. בקיצור נמאס לי מהחברה המגעילה הזאת, נמאס לי להתחנן ולהתווכח בשביל להיות לקוח מבסוט עם מכשיר נורמלי שמשרת אותו ולא הוא משרת את המכשיר. חרא של חברה מעניין אותם רק הכסף, מה זה היה בשבילם להחליף לי למכשיר אחר ביום שאחרי ולהוציא אותי מבסוט ולא לתקוע אותי עם זבל ביד למשך שנתיים. בקיצור לא התווכחתי עם הנציג. אספתי את השקית שלי כמו גדול, חזרתי הביתה נכנסתי לאתר של גולן וכמו טיל הזמנתי סים. שילכו לחפש פראיירים שמוכנים לשלם בהרגשה של עוגמת נפש. אם הגולן הזה לא היה מגיע לארץ הם עוד היו ממשיכים למצוץ ממני 500 שקל בחודש ולהמשיך להגיד לי שאין אפשרות להחליף לי אז הזבל שנתנו לי. תודה על תשומת הלב ועל הסבלנות.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה