פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צרפו אותי לתכנית של 115 שח לחודש, ללא ידיעתי וללא הסכמתי!b נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עבדתי במחלקת הנהלת חשבונות בקריה חינוכית תורנית במצפה רמון, רכשתי פון עסקי ע"י חברת סלקום. עזבתי את מצפה רמון לטובת גדרה, ניידיתי את הקו ועברתי להוטמובייל.
משום מה, סלקום חייבו אותי שלושה חודשים עבור ה-קו שלא היה בשימושי , ועוד היתה להם את החוצפה, לצרף אותי לתכנית של 115 ש"ח בחודש. ללא ידיעתי, ללא הסכמתי ובוודאי שללא חתימתי.
הגענו לשם עם כל המסמכים הדרושים בצירוף הוכחות, אך נקלענו לקיר חסום!
הנציגים הסכימו איתי - ואמרו שהצדק איתך, אך שלמי את חובך... אין עם מי לדבר!
להחזיר לי את הכסף במיידי! שיא החוצפה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה