פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון להעניק שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אוגוסט הונח מכשיר האיי פון שלי לתיקון במרכז השירות בבאר שבע בעקבות תקלת שיחות שמתנתקות וסוללה שמתרוקנת תוך מספר שעות ללא שימוש.
המכשיר חזר מתיקון לאחר יומיים, אך הבעיה לא נפתרה.
עפ"י חוקי החברה הנני זכאי לשליח חינם עקב תקלה חוזרת לכן תואם לי שליח לתאריך 3.9.12 בין השעות 10-14, כמובן שהשליח לא הגיע, ולא טרח להתקשר אפילו, לא עניין אותם שלקחתי יום חופש עבור זה.
לאחר שאני יצרתי קשר עם החברה ענה לי אחד הנציגים שאמר שהוא מנסה לתאם לי שליח ויחזור אליי בהקדם, כמובן שאף אחד לא חזר.
בניסיון השני שלי ליצור קשר עם החברה, התברר לי שהם בכלל ציינו אצלם במערכת שהשליחות לא בוצעה בגלל שאני לא הייתי בכתובת בזמן שתואם, כמובן שזהו שקר מוחלט, ויש לי הוכחות לכך, ואת תיעוד זמני השיחות עם השליח שאמר לי במפורש שהוא מודע לכך שהוא איחר.
בכלל, כל ההתנהלות שלי מול הנציגים והמנהלים (רעות מצוות תמיכה- אחראית, שמציגה את עצמה כמנהלת. יוסף - מנהל צוות בשירות לקוחות) הייתה מלווה באגרסיביות מצד המנהלים, תוקפנות ותגובות חצופות.
משיחות שלי בזמן האחרון עם נותני השירות בחברה, ישנה תחושה איומה של אופן מתן שירות תכמני, נציגים ומנהלים שמשקרים לך במצח נחושה, עדכוני מערכת שקריים, העיקר לא לתת דין וחשבון על שיחות לא מוצלחות.
אני חושב שהגיע הזמן שסלקום יעשו בדק בית דחוף אצלם, כי הכוכב כבר מזמן הפסיק לנצנץ.
באמת שאני סך הכל רוצה לקבל טלפון תקין, בתור סטודנט הוא עלה לי רק שתי משכורות חודשיות!!!
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
שליח שיגיע ויקח את הטלפון לתיקון, ושבאמת יתקנו אותו לשם שינויי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה