פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מכשיר מתיקון, זלזול, אי התייחסות למכתבים קודמים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
1.אני עובדת כמהנדסת כימיה בשרות חברה ציבורית , ולקוחה בחברתכם למעלה מעשור. בידי מכשיר מסוג Samsung Galaxy S II שנקנה לפני פחות משנה.
2.אני פונה אליכם בתלונה על טיפול לקוי של נציגיכם שגרם לי המון עוגמת נפש והפסד.
להלן השתלשלות הדברים:
א.ב 6 לאוגוסט 2012 הגעתי למרכז שירות הלקוחות של חברת סלקום באשדוד על מנת למסור את מכשיר הטלפון שלי לתיקון. בתאריך זה נאמר לי כי עלי לגבות את כל התמונות במכשיר כי יכול להיות שהן ימחקו לאחר התיקון. עוד נמסר כי את הגיבוי לאנשי הקשר שלי יוכלו לעשות לי במרכז עצמו וכי עלי לדאוג רק לתמונות.
ב.ב- 8 לאוגוסט 2012 חזרתי למרכז שרות הלקוחות של סלקום כאשר התמונות מגובות. בתאריך זה המכשיר נלקח לתיקון וניתן לי מכשיר חלופי כאשר הובטח לי כי כל אנשי הקשר יועברו למכשיר החדש. בפועל למעלה מחצי מהאנשים נעלמו ולא הועתקו.
ג.באותו היום חזרתי למרכז השרות וביקשתי שוב לוודא כי אכן כל אנשי הקשר שלי מגובים. המכשיר נלקח מידי לצורך העברת המספרים ולאחר כחצי שעה הוחזר בטענה כי הכל מגובה.
ד.כאשר חזרתי למשרדי גיליתי שוב כי חסרים לי המון מספרים החיוניים לי לעבודה.
ה.גם מסירת המידע השגוי של נציגיכם הייתה לא ראויה , כי לא הוזכר בה שרשימת אנשי הקשר שלי רובה נמחקה. וכל זאת גיליתי בעצמי במהלך ביצוע עבודתי, דבר הפגע מאוד ביעילות העבודה (נשארתי בלי יכולת ליצור קשר עם לקוחות ומנהלי מפעלים איתם אני עובדת).
ו.במכשיר החלופי לא ניתן היה לשלוח הודעות SMS - השרות לא עבד.. אין צורך לציין כי חוסר היכולת במשלוח הודעות מהווה גם היא פגיעה חמורה ביעילות עבודתי.
3.הנושא השני והעיקרי יותר: בעת מסירת המכשיר לתיקון הוצג בפניי מסמך כי עלי לשוב ביום ו' בשעה 11:30 על מנת לקבל את מכשירי בחזרה, כאשר נציג השרות אמר לי בע"פ להגיע בשעה 9:00.
א. ביום ו' ( 10 לאוגוסט 2012) הגעתי למרכז השירות בשעה 9:00 . נציגת השירות אמרה כי יש להגיע כמצוין במסמך ב 11:30.
ב. בשעה 12:00 חזרתי למרכז וחיכיתי כחצי שעה נוספת בתור על מנת לקבל את מכשירי.
ג. סמוך לשעה 12:30 נמסר לי כי המכשיר לא הגיע והוא יגיע רק ביום שני.
ד. נשארתי בימי שישי שבת ללא מכשיר "סמרטפון" מתקדם- בלי כל הכנה מוקדמת!!
ה. להזכירכם אני משתמשת במכשיר ככלי חיוני להעברת מסרים בעבודתי גם במהלך סוף השבוע. נותרתי במהלך סוף השבוע ללא אינטרנט, דבר שגרם לפגיעה רצינית מאוד בעבודתי ולחץ מעיק מאוד..
4. ביום ה' (9 לאוגוסט 2012) קיבלתי טלפון מהמעבדה. לאור זאת, ביקשתי להחזיר אלי את המכשיר ללא תיקון. הנציגה לא מסרה כל מידע אודות אי הגעתו למרכז ביום שישי כמצוין במסמך שנמצא ברשותי.
5. בעקבות התקלה בוזבז כל יום העבודה (יום ו' 10 לאוגוסט 2012).
6. מנהל נציגי שרות הלקוחות, בחור העונה לשם סתיו, ענה לשאלותיי בצורה אדישה ומעליבה. נתקלתי ביחס מזלזל ופוגע מצידו!
7. אני ממתינה לתגובתכם הרצינית והמהירה לפני שאחליט על מהלכיי הבאים .
8. המכתב נשלח מספר פעמים לפקס ולמייל של פניות הציבור של החברה שלסקום- אך ללא כל תגובה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה