פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק על כרטיס SIM + חיוב על מכשיר חילופי לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
כנפי נשרים, ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי, בתאריך 22/8 הגענו לתחנת השירות של סלקום בכנפי נשרים בירושלים. הפלאפון פתאום הפסיק להוציא שיחות והודיע "חסום לשיחות חירום בלבד". הגענו לתחנת השירות בשעה 3:00 אחר הצהריים.
לאחר המתנה ממושכת מאוד של שעה שלמה נגשנו לנציג השירות שהתקשה להבין מה הבעיה בפלאפון. הוא החליף את הSIM כמה וכמה פעמים, הכניס את הSIM למכשיר חילופי, ולאחר יותר משעה החליט שהבעיה בפלאפון ועלינו לשלוח אותו לתיקון. הוא שחרר אותנו בשעה 5:30 (!!). הוא אמר לנו שהמכשיר יחזור מתיקון ביום שני, ונתן לנו מכשיר חילופי לבינתיים.

ביום רביעי, שבוע לאחר שהבאנו את המכשיר לתיקון, החלטנו להתקשר לתמיכה הטלפונית של סלקום (052-9990123) ולברר האם המכשיר אכן מוכן. החלטנו לעשות זאת כיוון שראינו כבר בשבוע לפני כן כמה זמן שורפים בתור בתחנת השירות, ולא רצינו לבוא (שזה עצמו לוקח לנו שעה) ולהתאכזב.

בטלפון אמרו לנו שהטלפון עדיין לא חזר מתיקון. שאלנו כיצד נדע שהפלאפון מוכן - ענו לנו שיתקשרו אלינו טלפונית.

ביום ראשון, בתאריך 09/09 התקשרנו שוב למוקד הטלפוני לשאול איך יתכן שעדיין לא יצרו איתנו קשר. אמרו לנו שהמכשיר היה מוכן כבר מזמן.

ביום שני ב10/09 הלכנו לקחת את הפלאפון. הגענו לתחנת השירות בשעה 3:45 אחר הצהרים. בתחנת השירות אמרו לנו שאנחנו חייבים לשלם על המכשיר החילופי כיון שלא החזרנו אותו בזמן. סיפרתי את כל הסיפור ואמרתי שאני לא מוכנה לשלם כאשר אמרו לי שהמכשיר עדיין לא מוכן. בנוסף, ציינתי שנציג השירות שמסרו לו את הפלאפון לתיקון לא אמר שום דבר על תשלום למכשיר החילופי מעבר לתקופה מסוימת.
הנציגים בתחנה היו מאוד לא אדיבים, אמרו לי שאני משקרת והתיחסו אלי בצורה לא יפה. לא הסכמתי ללכת עד שאמרו לי שמוותרים לי על התשלום למכשיר החילופי.

קמתי ממקומי, יצאתי מתחנת הישרות ונסיתי להשתמש בפלאפון. הוא עדיין היה חסום לשיחות.....

חזרתי פנימה ואמרו לי שאני חייבת לקחת מספר לתיקון מכשיר. המתנתי שוב חתי שעה בתור וניגשתי לנציג. הוא אמר שהמכשיר שלנו בכלל לא תוקן משום שלא היה איתו שום בעיה, וגם בSIM לא היה שום בעיה, הבעיה היתה שמישהו חסם את הקו שלנו....
הוא פתח את החסימה והפלאפון חזר לתפקוד.
יצאתי מתחנת השירות בשעה 5:45.

כל הנאמר לעיל היה מספיק ודי כדי שאחליט שאני עוזבת את סלקום ברגע שאוכל - אבל הדובדבן שבקצפת הגיע אלי הבוקר....
החשבונית שקיבלתי כללה חיוב עבור המכשיר החילופי , מה שאמרו לי שויתרו לי עליו, וחיוב על החלפת SIM !!
+ בזבוז זמן + אגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של החיובים המוטעים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה