פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מכשיר טלפון יומיים לאחר רכישה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות לערך רכשתי מכשיר מסוג אייפון 4S ' יומיים וחצי לאחר הרכישה פניתי לסלקום בקניון ערים להחלפת המוצר היות ויש בעיות של סוללה , לדברי הפקידות הייתי חייבת להשאיר המכשיר - סרבתי בטענה שהוא חדש ועלייהם לתת לי מכשיר חדש , לפי הגנת וחוק הצרכנים- התשובה שקיבלתי היא שחייבת להכניס המכשיר לבדיקה, יש לציין לאחר יומיים וחצי עלות מכשיר 4500 לערך, כל חברה המכבת עצמה הייתה מחליפה ללא מילים, יש לציין שאני לקוחה של סלקום שנים עם הוצאות על 3 מכשירי טלפון בסכומי עתק
בתודה ולטיפול מידיי
חיה ברון 0523681641
בזבוז זמן , נקז כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה