פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול שיחות לחו״ל והמשך מנוי נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש 6 התחברתי למנוי שיחות לתאילנד ב 10 ש״ח לחודש ללא התחייבות 200 דקות בחודש, לאחר שראיתי שהקו לא טוב ולא ניתן לשמוע טוב וגם אני בתאילנד ולא צריכה יותר את הקו התקשרתי לסלקום בסביבות התאריך 24.6 מספר הנייד שלי בארץ 0523585797 וביקשתי לבטל את המנוי החל מתאריך 27.6 ואמרו לי שאין שום בעיה , לפני כשבועיים פניתי לסלקום ונציגה שלהם חזרה אליי ואמרה לי שהמנוי מבוטל מחודש אוגוסט כי ככה ביקשתי ואמרתי שאין שום בעיה רק שתבטל את המנוי והיא אמרה לי בסדר, עכשיו נכנסתי לחשבון הבנק שלי ואני רואה שגם בחודש ספטמבר חייבו אותי, יכול להיות שהחיוב של חודש ספטמבר הוא על חודש אוגוסט, אני רוצה לוודא שאכן באמת ניתקו אותי אין לי בעיה לשלם גם על חודש אוגוסט למרות שביקשתי לבטל בחודש יוני, אך אני רצה אכן לוודא שלא ימשיכו לחייב אותי גם ביודש הבא.
לטיפולכם אודה
בניטה אורית
מסםר ישראלי שלי בתאילנד בעלות שיחה מקומית בארץ 0579457452
אני לא יכולה לפנות לסלקום היות ול ניתן לחייג למספר שלהם מתאילנד
כספי סוג הנזק :
הפסקת חיוב של שיחות לחו״ל 200 דקות חינם. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה