פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוהה בגין חריגה בגלישה נושא התלונה:
פתייה שלמה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשתוי טאבלט של סלקום. במסגרת הרכישה חויבתי בחבילת גלישה של 2GB. בשנתיים האחרונות הניצול היה נמוך בהרבה מהחבילה.
ב 10/6/2012 הארכתי את החבילה ב-3 חודשים נוספים.
להפתעתי בחשבון אוגוסט חוייבתי במעל ל- 500 ש"ח בגין גלישה. בשיחה עם המוקדן ב- 2/9 אמר שזאת טעות ואקבל החזר. באותה השיחה סוכם על חבילת גלישה חדשה בתוקף מ- 11/9/2012.
היות ולא קיבלתי הזיכוי פניתי היום טלפונית לחברה.
כמובן שכל שיחה שקיימתי עם נציגי סלקום בחצי השנה האחרונה גררה המתנה של לפחות 25 דקות ! כנ"ל היום.
בשיחות הרבות התברר שגם בחודש אוגוסט חרגתי. אף אחד לא הודיע ולמרות ששוחחתי עם נציגי החברה בתקופה זו לא מצאו לנכון ליידע אותי.
התברר שלאחר החריגה אתה מחוייב ב- 36MB הראשונים בקנס של מעל ל- 12 ש"ח ל- MB. ז"א החיוב מייד קופץ במעל ל- 400 ש"ח.
כמובן שכל המוקדנים הינם מאד נעימים, קשובים אבל ללא כל יכולת לטיפול בבעיה.לאחר שיחה שנמשכה מעל לשעתיים ובהם עברתי מעובד לעובד האחרון ציין שביכולתו לזכות אותי ב- 40 ש"ח בחודש האחרון ולתת לי כמחווה 3 חודשי גלישה ללא תשלום.
בכל השיחות לא קיבלתי מענה לאף אחת מהשאלות ששאלתי:
1. אני מנוי בסלקום מעל ל- 15 שנים.
2. אני עושה שימוש דומה בטאבלט כבר שנתיים מה פתאום החריגה הגדולה.
3. מדוע לא חוסמים החריגה.
4. הם טוענים שמיידעים. בפועל לא קיבלתי כל הודעה.
5. מפרוט הגלישה שלי לחודש יולי, לא ניתן להבין כלום !!!

נציגי סלקום טענו שאלו התנאים בחבילה. תנאים שאף פעם לא נאמר לי ושלא קיבלתי.

בכל התקשרות לסלקום נאמר שחלק מהשיחות מוקלטות. בכל פעם שביקשתי שיבדקו בהקלטות נענתי בשלילה מוחלטת. מכאן שההקלטות נועדו להגן על סלקום מול הלקוחות אבל לא על הלקוחות בטענותיהם מול סלקום !!!!
לסיכום, הייתי מנוי עם חבילת גלישה גדולה ביותר. ברב המקרים הניצול היה חלקי ביותר. חוייבתי בחריגה בסכומים אסטרונטמים ללא כל הגיון והצדקה וללא כל הסבר הגיוני ו/או יכולת להתמודד עם החיוב הדרקוני.

והכי הכי חשוב, כולם בסלקום צודקים ותמיד הלקוחות אשמים !!!. בכל מקרה זאת התחושה שאתה מקבל. והכי חשוב אין כל דרך להגיע עם מנהל בעל סמכות החלטה. כול הדוברים מולך לא מסוגלים לתת מענה לבעיה אלה בסה"כ להציע לך "דמי שתיקה"
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה